תינוק מקיא לפנות בוקר - האם מישהי מכירה את התופעה?

היי אמהות, אשמח לדעת אם למישהי קרה. הבן שלי בן שנה וחודשיים, בשבועיים שלושה האחרונים מקיא פעם אחת קבוע לפנות בוקר אחת לכמה ימים. אציין כי הוא לא אוכל פורמולה וארוחת ערב אחרונה שלו ב18 בערב בערך. הוא אוכל את אותם דברים במשך השבוע ככה שרגישות למזון לדעתי שלול. מה דעתכן והאם מכירות ? הלכתי לרופא לא ידע לתת לי תשובה.
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 06:24
תנסי להגביה לו את המזרון אולי זה ליחה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 06:57
אולי זה משהו רגישי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 07:54
אני הייתי הולכת לעוד רופא