עלייה במשקל בהריון שלישי - למה עולים יותר מאשר בהריונות קודמים?

הריון שלישי שבוע 35 עליתי פאקינג 19 קילו ! זה הכי הרבה מכל ההריונות באלי לבכות איך זה הגיוני שהאחרון הכי הרבה אני רואה את כולם שבאחרון עולות בקטנה לעומת הקודמים בכללי כולן נראות טוב אני מרגישה ענקית
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 06:18
אני משתדלת לא להשקל זה רק עושה לי רע וזה לא שאני יעשה עכשו דיאטה או משהו גם תדעי שמלמעלה הבטן נראית יותר גדולה ויש מצב שסתם נראה לך שהבטן שלך יותר גדולה משל אחרות ותכף תלדי ותחזרי לשגרה