עם מה כדאי להתחיל טעימות לתינוק?

עם מה מומלץ להתחיל טעימות אשמח להמלצות
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 04:15
אומרים מרק כי פירות זה מתוק וטעים יותר אבל אישית מתחילה גם וגם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 05:18
מתחילים בירקות שורש (מרק) אני מאוד מהר מוסיפה למרק עוף הודו וירקות ירוקים שיש בהם הרבה ברזל אפשר במקביל לחשוף לבמבה, לבננה עם טחינה (כל דבר חדש ביום אחר), דייסת קוואקר (אצלי מעולם לא אהבו) אפשר להכין שלוליות גבינה כאלו (יש מתכון בגוגל) אני דרך כלל מתחילה עם המרקים הטחונים ומשם מנסה כל פעם משהו קטן
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 05:27
אני אישית התחלתי עם ירקות ופירות אבל מאוד מהר נתתי גם עוף הודו קציצות בקר יש מלא אפשרויות