תינוק מחרחר ומתקשה לנשום - מה עושים?

תינוק בן שלוש שבועות שמתי לב שהנשימה שלו לא טובה , אני שמה לו טיפות אף באופן קבוע כך שהאף שלו לא סתום. הוא מחרחר מרגיש כאילו יש לו ליחה בגב ושהוא אוכל אז ממש מרגישים ושומעים את החירחורים זה נשמע שממש קשה לו לנשום משהי חוותה את זה?
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 22:27
למה את לא פונה לרופא?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 22:36
ברור שפונה הייתי פעם אחת הולכת שוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 22:59
שלי הייתה ככה, שמנו לה מי מלח לפני כל האכלה, ועשינו אינהלציה של מי מלח פעמיים ביום