משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 22:09
תינוק בן שלוש שבועות שמתי לב שהנשימה שלו לא טובה , אני שמה לו טיפות אף באופן קבוע כך שהאף שלו לא סתום.
הוא מחרחר מרגיש כאילו יש לו ליחה בגב ושהוא אוכל אז ממש מרגישים ושומעים את החירחורים זה נשמע שממש קשה לו לנשום
משהי חוותה את זה?
💬6 תגובות