תינוק בן 8 חודשים קם 4-5 פעמים בלילה – מה הסיבה?

ערב טוב בנות בן 8 חודשיים ישן ב8 בערב במהלך היום יושן שעתיים ועד עכשיו קם 4 5 פעמיים בלילה לבקבוק ויושן טבעי ב6 בבוקר הוא קם סופית ביום הוא אוכל רגיל לא רק בקבוק מה הסיבה שהוא קם לי כלכך קשה לי כבר
💬3 תגובות👍1 לייקים

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 19:18
דווקא נשמע כמו עייפות יתר ולכן הגוף שלו מעיר את עצמו ( כן כן זה בדיוק ההפך מההגיון שלנו ) תנסי לעשות לו עוד שיינה קצרה לפני שנת לילה הסופית
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 19:30
הוא אוכל 4/5 בקבוקים בלילה ? כל התעוררות בקבוק? לא הבנתי מה כתבת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 19:34
לתת לו לישון בשעות קבועות במהלך היום עם הוא מתעורר סופית ב6 בבוקר לקראת 10/10:30 לתת לו שנת בוקר אחרי זה להשאיר אותו ער עד 15:30 גג ולתת לו שנת צהריים וב20/20:30 בקבוק טוב והוא ישן לך מעולה