תינוקת פגה בת חודשיים - האם הפגות משפיעה על ערנות והתפתחות?

היי שאלה הבת שלי נולדה פגה והיום ברוך השם בת חודשיים היא עדיין שנונית במהלך היום יש לה זמני ערות אבל דיי קצרים אני לא זוכרת שהיה לי את זה עם הבן שלי והוא לא נולד פג השאלה אם זה קשור לפגות והאם יהיו עוד דברים שבגלל שנולדה פגה יקחו יותר זמן
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 16:59
כן גם שלי נולדה פגית אמנם גדולה בשבוע 36 וזה בהחלט משפיע והיא הייתה ישנונית! זה נורמלי... היא כאילו יותר זמן ניובורנית. תני לה מספיק הנקה או בקבוק ושתישן כמה שהיא רוצה! כמובן אלא אם הרופא הנחה אותך להעיר אותה לאוכל בגלל המשקל או משהו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 17:03
המשקל שלה ברוך השם התאזן לחלוטין ואני כבר לא מעירה לאוכל אבל הרגעת אותי שאמרת שהיא יותר זמן ניובורן