השאלה לא פונה למתנגדי חיסונים תודה. אימהות שחיסנו את הילדים ובחרו לא לחסן חלק…

השאלה לא פונה למתנגדי חיסונים תודה. אימהות שחיסנו את הילדים ובחרו לא לחסן חלק מהחיסונים,איזה חיסונים בחרתן להוריד ולמה? חיסנתי עד עכשיו בהכל בקרוב יש לו חיסונים של גיל שנה וממש מתלבטת אבל לא יודעת מה מתאים לי לחסן אותו ומה לא
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי20 ביוני 2026 בשעה 16:33
חיסנתי את 2 הילדים את הכל חוץ מהחיסון שנותנים בטיםת חלב בדף ומציעים לחסן אותו (לא זוכרת איך הוא נקרא) לא מסיבה מיוחדת.. פשוט לא הציעו לי בטיםת חלב ב2 הילדים את החיסון .. אצל הקטנה נתנו לי דף ואמרו לי לחשוב על זה כשרק נולדה אבל בפועל בגיל של החיסון לא הציעו שוב וכבר יצא מצב ששניהם לא חוסנו לזה 🤷🏼‍♀️ כל השאר חיסנתי. וגיל שנה לשניהם עשיתי בפעם אחת ולא פיצלתי והלך ממש סבבה. בהצלחה 🙂
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי20 ביוני 2026 בשעה 17:39
לא נתתי רק פוליו מהפה מהסיבה שזה לא מחסן את הילד זה מחסן את הסביבה, כן חיסנתי פוליו בזריקה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי20 ביוני 2026 בשעה 17:51
בדיוק כמו מיקה