דימום חודשיים אחרי לידה בקיסרי - האם זה תקין?

רציתי לשאול אם יש מישהי שילדה בקיסרי(לא יודעת האם בהכרח זה קשור) שחודשיים אחרי לידה בלי הפסקה יש דימום ואז כתמים חומים וכל פעם זה ככה לא נפסק עדיין ועכשיו ממש דם האם זה משהו מצריך בדיקה? או שהגוף שלי פשוט משתגע
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין