מה דעתכן על ד"ר שי ברמן? מקבל במאוחדת בפתח תקווה. אשמח שתשתפו מהניסיון…

מה דעתכן על ד"ר שי ברמן? מקבל במאוחדת בפתח תקווה. אשמח שתשתפו מהניסיון שלכן. ראיתי פוסטים ישנים מלפני 3 שנים שממש לא אהבו אותו אבל אני אצלו בשנה האחרונה ומאוד מרוצה מהיחס שלו.. מעניין אותי מה השתנה😢
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך