משתמשת פורטי18 ביוני 2026 בשעה 13:12
מה דעתכן על ד"ר שי ברמן? מקבל במאוחדת בפתח תקווה. אשמח שתשתפו מהניסיון שלכן.
ראיתי פוסטים ישנים מלפני 3 שנים שממש לא אהבו אותו אבל אני אצלו בשנה האחרונה ומאוד מרוצה מהיחס שלו.. מעניין אותי מה השתנה😢
💬0 תגובות
אין תגובות עדיין