היי בנות הריוח רביעי חודש שלישי ואני פשוט לא מצליחה לשתות מים זה פשוט דוחה (…

היי בנות הריוח רביעי חודש שלישי ואני פשוט לא מצליחה לשתות מים זה פשוט דוחה ( לפני ההריון ובהריונים הקודמים הייתי שרופה על מים קרים כמו איזה גמל ) מה עושיםםםםם רעיונות ?
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי17 ביוני 2026 בשעה 12:04
ויטמינציק עזר לי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי17 ביוני 2026 בשעה 12:22
אני הייתי שותה ברזל מלא
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי17 ביוני 2026 בשעה 12:22
ברד*
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי17 ביוני 2026 בשעה 13:55
שלוקים וקרח ופטל אפשר גם סודה