היי בנות
הריוח רביעי חודש שלישי ואני פשוט לא מצליחה לשתות מים זה פשוט דוחה (…
משתמשת פורטי17 ביוני 2026 בשעה 11:32
היי בנות
הריוח רביעי חודש שלישי ואני פשוט לא מצליחה לשתות מים זה פשוט דוחה ( לפני ההריון ובהריונים הקודמים הייתי שרופה על מים קרים כמו איזה גמל )
מה עושיםםםםם רעיונות ?