אמא טרייה בלי עזרה: כשהעצות הטובות רק מעצבנות

הי, בא לי לשתף במשהו שאני חווה ..ואולי יש פה עוד שיזדהו איתי . ילד ראשון בן 4 חודשים שבמהלך היום בקושי ישן, בעלי עובד אז אני בבית מגדלת את התינוק ללא שום עזרה ( כי באמת אין) אני מבשלת ,מנקה, מכבסת לפעמים עושה קניות גם , מקלחת את הילד בקיצור כל מטלות והטיפול בילד. לפעמים אני באמת לא מספיקה .. לנקות או לסדר כמו שצריך לפעמים אני מאוד עייפה ... אני נחשפת לאחרונה להמון הערות מכל מיני נשים במשפחה שגידלו ילדים כגון:" את צריכה שיהיה לך סדר יום, תניחי אותו במשטח שישחק עם עצמו ותעשי את הדברים שלך אז מה אם הוא צורח" ובנות הבן שלי צורח!!! לפעמים משחק לבד אבל רוב היום עדין בוכה הרבה וזקוק לי אין לי באמת אפשרות לתת לו לבכות ככה עם עצמו ולהמשיך לבשל/ לסדר את הבית וגם הוא בקושי ישן שאומרים לי כשהוא ישן תשני איתו .. בקיצור זה ממש ממש מעצבן אותי ( כן כן ברור לי שזה ככה ותמיד יש הערות או רצון טוב לעזור באמת) אבל אף אחד לא בנעליים שלי שם באמת להבין שזה לא באמת קל " לשים את הילד שיבכה" ולהמשיך בשלי או לנקות ולסדר תמיד את הבית באמת שלא תמיד זה מסתדר וזה מתחיל לעצבן אותי ההערות האלה של " אז מה הבעיה / שטויות/ זה קל " 😡😤 דודה שלי אומרת לי את תמיד צריכה להראות טוב שבעלך חוזר מהעבודה, תמיד לסדר ולנקות כשאת יוצאת מהבית בקיצור גירודים בגוף הביאה לי אני גמורה מעייפות!! סתם רציתי לשתף ולפרוק ...
💬13 תגובות

תגובות (13)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי15 ביוני 2026 בשעה 05:56
וואי גם אצלי ילד ראשון אותו משפטים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי15 ביוני 2026 בשעה 05:58
אם זה רק בנות מהצד אומרות לך ניחה , מה בעלך אומר על זה ? ובאמת טיפשה מי שאמרה לך שהילד ימשיך לבכות ואת תמשיכי בעיסוקים שלך . שיגדלו הם בעיות נפשיות לא את .
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי15 ביוני 2026 בשעה 08:25
וואי כאילו אני כתבתי את זה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי15 ביוני 2026 בשעה 08:26
כשהיא כבר ישנה אני צריכה קצת לעשות דברים בבית או להתארגן קצת ולאכול משהו ואז שואלים למה את לא ישנה כשהיא ישנה…
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי15 ביוני 2026 בשעה 08:45
לא משאירים ילד בוכה. אם הוא רגוע ומשחק אז יכולה לפנות לעיסוקים אבל אם הוא בוכה וצריך אותך אז זה מה שצריך לעשות, הוא צריך כרגע אמא. ולגבי לנקות או לישון.. אם את גמורה קודם תשני.. ובסבב הבא שהוא ישן תנקי תקחי בפרופורציות, שלא תחשבי שתספיקי הכול כמו לפני הלידה, סדר עדיפויות, מה קריטי יותר תעשי.. השאר יחכה ומי שיש לו תלונות מוזמן להושיט יד
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי15 ביוני 2026 בשעה 09:48
אויש שיסתמו כל אישה חיה בסרט שלה ולך זה אותם חיים אותם כוחות אותם ילדין ממש לא לא לתת עיצות ותעשי מה שאת מצליחה וממש חא להשאיר לבכות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי16 ביוני 2026 בשעה 09:51
כל תינוק הוא אחר וזה מאוד משפיע הבכורה שלי חיה עלי 3 חודשים בקושי פיפי הייתי מצליחה לעשות האמצעי היה יונק מתנתק והולך לישון יכולתי לעשות דברים בבית ההתחלה מאתגרת תעשי סדרי עדיפויות והילד קודם, הוא צריך אותך כשהוא ישן תתחילי במה שהכי דחוף אם הוא רגוע בטרמפולינה /משטח שימי לידך כשאת עושה דברים למשל מקפלת כביסה וכל מה שלא תספיקי יחכה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות