משתמשת פורטי11 ביוני 2026 בשעה 17:35
אני עצבנית וחוששת ממש
עשיתי בדיקת nipt בשיבא ביום שלישי שעבר ולא קיבלתי תשובות. עברו 7 ימי עסקים. הם כאלו חצופים וגם לא עונים ולא חוזרים.
אני חוששת שלא שלחו לי כי משהו לא בסדר וצריך לצור איתי קשר.
קרה למישהי?
💬2 תגובות