אני עצבנית וחוששת ממש עשיתי בדיקת nipt בשיבא ביום שלישי שעבר ולא קיבלתי תשובות.…

אני עצבנית וחוששת ממש עשיתי בדיקת nipt בשיבא ביום שלישי שעבר ולא קיבלתי תשובות. עברו 7 ימי עסקים. הם כאלו חצופים וגם לא עונים ולא חוזרים. אני חוששת שלא שלחו לי כי משהו לא בסדר וצריך לצור איתי קשר. קרה למישהי?
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 ביוני 2026 בשעה 17:41
כשאני עשיתי אמרו 10 ימי עסקים ובאמת הגיע בדיוק ביום ה10
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי12 ביוני 2026 בשעה 05:17
אם זה מעודד אותך דווקא תוצאות לא טובות בדרך כלל חוזרות מוקדם יותר