אוף בנות נמאס לי אין לי כוחות כבר לטיפולים כבר שנתיים מנסים והנה עוד חודש…

אוף בנות נמאס לי אין לי כוחות כבר לטיפולים כבר שנתיים מנסים והנה עוד חודש שכנראה לא יהיה כלום מיואשתתתתתתת
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 ביוני 2026 בשעה 06:06
יואאא חיבוק איזה קשה ❤️
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 ביוני 2026 בשעה 06:06
בעזרת השם יהיו בשורות טובות בקרובב