משתמשת פורטי10 ביוני 2026 בשעה 13:59
בנות שילדו בשיבא/ אסותא אשדוד בלבד 🙏🏽
אשמח לשמוע איך היה לכן כל התהליך- מהקבלה, לידה ואשפוז
ואיזה מיילדת הייתה לכן שעשתה לכן חווית לידה וואו 🤩
אני ממש צריכה ללדת כל יום ובהתלבטות אם ללדת באסותא קרוב לבית או לנסוע לשיבא
💬12 תגובות