בנות שילדו בשיבא/ אסותא אשדוד בלבד 🙏🏽 אשמח לשמוע איך היה לכן כל התהליך-…

בנות שילדו בשיבא/ אסותא אשדוד בלבד 🙏🏽 אשמח לשמוע איך היה לכן כל התהליך- מהקבלה, לידה ואשפוז ואיזה מיילדת הייתה לכן שעשתה לכן חווית לידה וואו 🤩 אני ממש צריכה ללדת כל יום ובהתלבטות אם ללדת באסותא קרוב לבית או לנסוע לשיבא
💬12 תגובות

תגובות (12)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 ביוני 2026 בשעה 14:13
לדעתי וגם סיפורים של חברות וגם הדולה שלי אומרת לא להתקרב לאסותא
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 ביוני 2026 בשעה 14:20
עוקבת גם אני רוצה ללדת באסותא אשדוד
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 ביוני 2026 בשעה 14:31
בשיבא היה מושלםםם!! מהקבלה פחות אבל זה לא אשמתם היה עומס בחדרי לידה והתקלחתי בחדרים של האישפוז לפני שעולים לחדר לידה כי לא יכלתי לסבול את הכאב של הצירים אבל מאז שנכנסתי ציקצק קיבלתי אפידורל והלכתי לישון ואז קמתי בפתיחה 9 וכבר היה מילדות ממש מתוקות היו שתיים דתיות לא זוכרת שמות אבל ממש היו איתי ארבעים דקות של לחיצות ויצא התינוקי שלי🤩
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 ביוני 2026 בשעה 17:11
ילדתי שלוש פעמים באסותא. ב 2021 ב 2024 ולפני שבועיים. חייבת לציין שלא מוותרת על בית החולים הזה! אמנם היה לי קצת קשוח בהיריון האחרון מבחינת הרופאים שם במיון נשים. אבל המיילדות מדהימות! המרדימים (של האפידורל) מושלמים!!! היחס מדהים. כל המיילדות שהיו לי פשוט היו כל כך קשובות אליי ולגוף שלי.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 ביוני 2026 בשעה 07:41
אגב שיבא זה אחד מ10 בתי החולים הטובים בעולם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 09:52
ילדתי באסותא לפני 5 ימים היה מדהים ממש, לידה ראשונה שלי, הצוות הרפואי היה מקצועי ובמיוחד המיילדות שהיו מהממות

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות