הגיוני שבשבוע 17 כבר מרגישה תנועות כמו בעיטות מאוד חלשות? אני עם שילייה אחורית…

הגיוני שבשבוע 17 כבר מרגישה תנועות כמו בעיטות מאוד חלשות? אני עם שילייה אחורית ופתאום היום אני הרגשתי כמה פעמים בזמנים שונים חשבתי שדמיינתי
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי2 ביוני 2026 בשעה 11:11
הגיוני
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי2 ביוני 2026 בשעה 11:15
הגיוני לגמריי הרגשתי גם בשבוע נבזה שתייה אחורית
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי2 ביוני 2026 בשעה 11:28
כן
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי2 ביוני 2026 בשעה 13:11
כן מאוד הגיוני אני התחלתי להרגיש באזור שבוע 16
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי3 ביוני 2026 בשעה 05:52
תודה בנות