שבוע 38 +4 יצאו לי טחורים עם כאבים שאני לא מצליחה לנשום קרה למישהי ? אומר משהו ?

שבוע 38 +4 יצאו לי טחורים עם כאבים שאני לא מצליחה לנשום קרה למישהי ? אומר משהו ?
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי19 במאי 2026 בשעה 08:56
יש קצף.ומשחה שממש עוזרים תפני לרופא כמה שיותר מהר זה כאב בלתייי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי19 במאי 2026 בשעה 10:45
עד שתראי רופא -בבית מרקחת יש עזרקאין זה ללא מרשם יש ג'ל ויש משחה מאלחשים את הכאב. תשאירי במקרר ותשתמשי לפי הצורך בהצלחה ומלא מזל טוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי19 במאי 2026 בשעה 14:19
כן גם לי עזר לי לשתות מים שהשריתי בהם שזיפים כמה שעות ולאכול את השזיפים