בואו נעשה משחק אני שבוע 37+5 תנו ניחושים מתי אלד 😂🥰
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי2 בנובמבר 2025 בשעה 14:28
היום😂
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי2 בנובמבר 2025 בשעה 15:15
חחח אם זה קשור אליי אז אתמול 😀😘
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי2 בנובמבר 2025 בשעה 15:24
בעיתו ובזמנו

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

היום הגננת התקשרה אליי לדבר על הבן שלי בן ה3, נקרא לו יוסי לצורך הדוגמה.. אמרה שכנראה יצטרך קלינאית תקשורת בגלל שמתבלבל בין האותיות ו' וב' אבל זה פחות מפחידה אותי כי בכלליות הוא מדבר יפה מאוד יודע לבטא את עצמו. אז אם זה רק אותיות אז בקטנה. אבל, בנוסף לזה אמרה שכנראה יצטרך שתראה אותו פסיכולוגית ואולי גם אבחון מכמה סיבות : 1. יש לו עניין של חזרתיות כמו שחוזר על אותו משפט כל יום "היום בכיתי כי רציתי את אמא ואבא" שאומר לי כל פעם שאוספת אותו מהגן. משפט נוסף: "אני הייתי ברכבת/נסעתי ברכבת/הולך לרכבת" שעד עכשיו ייחסתי כי הוא פשוט אוהב רכבות ממש ממש. 2. לא משחק אקטיבית עם חברים ואם משחק אז זה רק בפעילויות שדורשות ריצה והשתוללות כמו תופסת או בגן שעשועים אבל לא באמת משחק ומתקשר עם החברים שלו כמו "תבוא לשחק איתי", "בוא נשים את הקוביה למעלה", "אתה רוצה לשחק איתי במגנטים?" אלא יותר שיח רדוד כזה של שאיגות אחד על השני ו"אתה לא חבר שלי אתה כן חבר שלי", "הוא לקח לי", "תביא לי".... ולא באמת משחק בקבוצה אלא יותר כיחיד. היא אמרה לי שרוב היום הוא משחק לבד !!!!!!!!! ואם משחק עם החברים האחרים זה כמו המשחקים שציינתי למעלה יותר כמו תופסת וכאלה וגם אם משחק זה לא להרבה זמן ביחד אלא אחרי כמה דקות כבר משחק עם עצמו לבד בצד. 3. משחק עם דברים לא למטרה שלהם: לוקח קופסת פאזל ולא מרכיב את הפאזל אלא מסיע אותו על גבי החריצים שעל הרצפה כאילו הפאזל זה רכבת והחריצים זה מסילה. עכשיו הוא עושה את זה גם בבית כל דבר מסיע כמו רכבת על כל דבר שמזכיר מסילה - ייחסתי את זה שוב לזה שהוא ממש אוהב רכבות ודהוא אולי יצירתי ועם דמיון מפותח שהוא כאילו מדמיין שכל דבר זה רכבת ומסילה. 4. עושה קקי באסלה בגן כמו גדול אבל בבית בתחתונים או בטיטול ומסרב בתוקף לעשות באסלה. למה??? אני לא יודעת !! לצייייייייין שי שלי תינוקת בת חודשיים והוא אומר לי לפעמים "אמא אני עדיין תינוק אני לא יודע לעשות באסלה" אז יכול להיות שזה בגלל שרוצה להרגיש שוב תינוק למרות שאני מעודדת כל הזמן של איזה כיף להיות גדול כי אתה יכול לנסוע על אופניים, דוגמאות כאלה.. אז יכול להיות שהקקי נובע מהסיבה הזו של להיות שוב תינוק. לא יודעת. 5. כשכולם יושבים במפגש עם הגננת הוא פתאום נעמד ועושה קולות של ממממ, פתאום, בלי קשר לכלום ומשום מקום. אבל אם הגננת מבקשת שיישב הוא יושב בחזרה ולא עושה בעיות. אמרה בנוסף שהוא פתאום מסתובב סביב עצמו, פתאום בלי קשר לכלום. יש לי מה לדאוג? כמובן שהיא תקבע פגישה עם הפסיכולוגית של הגן שתעשה עליו תצפית וכמובן שאקבע לו תור להתפתחות הילד לצורך אבחון, אבל ממש מפחדת. היא אמרה בעצמה שאיתה וגם איתנו הוא מדבר ממש יפה אבל עם החברים שלו הוא לא מתקשר כמו שצריך ומשחק מאוד רדוד ושטחי כמו משחקי תופסת וזהו.. אין עומק או יוזמה של להציע להם לשחק איתו ואם יציעו לו הוא ישחק אבל אחי כמה דקות יאבד עניין ויחזור לשחק עם עצמו לבד בצד. יכול להיות שהוא מאוד ביישן וזה נובע מזה אבל כל שאר הדברים כמו החזרתיות על הדברים ולעשות קולות פתאום באמצע מפגש שכולם יושבים, זה מאוד נורה אדומה עבורי ועבורה גם. לדוגמא היינו בגן שעשועים, כל הילדים משחקים ביחד במגלשות והוא ישחק איתם קצת ואז יילך לנדנדות ויהיה לבד. הוא ילד מקסים רגיש ונבון, וגם אם יש התבלבלות בין האותיות הוא מדבר יפה ממש אבל הקלינאית תקשורת פחות מפחידה אותי מאשר שהוא צריך אבחון. אם ייצא שהוא על הרצף? אני ממש מפחדת מהשלכות, משיבוץ במשבצת של הרצף, מהכל קיצר. עד עכשיו הוא היה ילד נורמלי ורגיל, ואני גם שמתי לב לדברים פה ושם אבל הגננת אמרה לי שהוא משחק יפה אז הנחתי לזה עד השיחה היום. הוא בכללי אוהב מאוד רכבות ומשחק מאוד יפה במגנטים אבל לא אוהב פאזל ועם המגנטיים לפעמים עושה תורה של מסילה ומסיע עליהם את הרכבת /אוטובוס אבל לפני שקנו לו רכבת לגיל 3 הוא היה משחק בפלסטלינה, חול קינטי, תופים, מגנטים, גיטרה, והכל. פשוט סתם נדבק לו ג'וק לרכבות אבל בגלל שכל דבר כאילו משחק כאילו זה רכבת אמרתי טוב זה בטח הדמיון אבל היא אומרת שזה עניין של חזרתיות שזה עוד מאפיין של על הרצף חס וחלילה. צריכה שתרגיעו אותי תודה למי שקראה עד פה
💬6 תגובות❤️1 אהבה