טוב בנות רוצה לספר לכן על מקרה שקרה איתי עכשיו ותגידו לי מה אתן חושבות אוקיי ראיתי בסטורי של ללין באינסטגרם של סניף מסויים סטורי של ערכה ורשמו מה כוללת מה יש בתוך הערכה ורשמו שמחיר ערכה אחת כזאת היא 115 אמרתי ואללה סבבה אני צריכה שתי מתנות אז אני אלך ואקנה והיה עוד סטורי רשמו שהטבת יום הולדת של חודש יוני ויולי למי שלא השתמש יכול להשתמש היום זה יום אחרון הלכתי לשם דבר ראשון אומרת לי לא הטבת יום ההולדת זה רק להתקשר לשירות לקוחות אמרתי לה אוקי למרות שרשמתם משהו אחר אמרה לי בטעות זרמתי לקחתי את המארז של ה 115 היא עושה חשבון זה היה מחיר אחר יותר ממה שרשמו אמרתי לה אבל רשום משהו אחר אז היא אומרת לי לא אבל כאן בקופה זה המחיר אמרתי לה לא הבנתי זה לא הבעיה שלי בקיצור אני בהריון ולא היה לי כוח לקחתי את שתי המתנות במחיר יותר אבל חשבתי לשלוח לשירות לקוחות כי לא הבנתי אתן מעלות כמה וכמה סטורי ואנשים באים זה פתאום משתנה בחנות ועכשיו הן מחקו את הסטוריז למה כי הבינו שבאמת זה טעות וטעות שלהן אני מבינה שקורה טועים אבל זה היה טעות לא אחת במה אני אשמה הייתן שולחות לשירות לקוחות יש לציין שאני לקוחה קבועה שלהם וקונה תמיד
מדברים על הכלמדברים על הכל
💬8 תגובות

תגובות (8)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 ביולי 2025 בשעה 09:31
אני חושבת שיש חוק או משהו שאומר שהמחיר שאמרו לך זה המחיר שתשלם . אני אחפש לך מקור.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 ביולי 2025 בשעה 09:32
אני גם זה מה שאני יודעת היא לא הייתה מוכנה כל הזמן אמרה לי כן זה בטעות כן זה בטעות מה הבעיה שלי שאתן מעלות כמה וכמה סטורים והכל בטעות😅
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 ביולי 2025 בשעה 09:33
הודיה את צודקת, מה שרשום זה מה שאת אמורה לשלם גם אם זה טעות!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 ביולי 2025 בשעה 09:35
כן, יש עיקרון כזה בחוק — אבל עם הסתייגויות. *חוק הגנת הצרכן* בישראל מחייב עסקים להציג מחירים בצורה ברורה, מדויקת ולא מטעָה. אם מוצר מוצג באתר עם מחיר מסוים *ללא הבהרה* שזה "מחיר לאונליין בלבד", אז אפשר לטעון שזה המחיר שצריך לכבד. אין נוסח רשמי של חוק בשם "מה שאתה רואה זה מה שאתה משלם", אבל העיקרון הזה *כן קיים* בפרקטיקה ובפסיקה של בתי משפט כאשר יש *פרסום מטעה*. דגש: - אם יש הבדל בין המחיר באתר למחיר בחנות – החנות חייבת *לציין זאת בצורה ברורה*. - אחרת, זה עלול להיחשב *הטעיה אסורה לפי סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן*. אם תצרפו צילום מסך של המחיר באתר, אפשר לפנות איתו לרשות להגנת הצרכן או לדרוש שיכבדו את המחיר.

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך