
משתמשת פורטי26 באפריל 2025 בשעה 16:31
תעזרו לי עם שיין😭
לא קיבלתי חבילה, פעם ראשונה שזה קורה.
לא קיבלתי הודעה, אבל ראיתי שבאתר, ובחברת המשלוחים כתוב שזה בנקודת המסירה.
התקשרתי אלפי פעמים וזה לא היה שם, בעלי הלך לשם פיזית וחיפש בחבילות. לא שם
ניסיתי לדבר עם חברת השליחויות
חברת ההפצה
שירות לקוחות של שיין
ובכל אחד מהם זה רק לדבר עם רובוט ולא בן אדם, ולבחור מבין אופציות, וזה פשוט לא עובד
מה עושים?!!
בשיין באתר כתוב לי לבחור לאיזה חבילה אני מתכוונת, ואי אפשר ללחוץ על הכפתור וכתוב : סליחה, אי אפשר לבחור כרגע 🤦
מדברים על הכל

💬13 תגובות