תעזרו לי עם שיין😭 לא קיבלתי חבילה, פעם ראשונה שזה קורה. לא קיבלתי הודעה, אבל ראיתי שבאתר, ובחברת המשלוחים כתוב שזה בנקודת המסירה. התקשרתי אלפי פעמים וזה לא היה שם, בעלי הלך לשם פיזית וחיפש בחבילות. לא שם ניסיתי לדבר עם חברת השליחויות חברת ההפצה שירות לקוחות של שיין ובכל אחד מהם זה רק לדבר עם רובוט ולא בן אדם, ולבחור מבין אופציות, וזה פשוט לא עובד מה עושים?!! בשיין באתר כתוב לי לבחור לאיזה חבילה אני מתכוונת, ואי אפשר ללחוץ על הכפתור וכתוב : סליחה, אי אפשר לבחור כרגע 🤦
מדברים על הכלמדברים על הכל
💬13 תגובות

תגובות (13)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באפריל 2025 בשעה 16:33
גם לי זה קרה החבילה בסוף הגיעה פשוט באיחור של חודש🤦🏽‍♀️
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באפריל 2025 בשעה 16:44
את לא יכולה לבחור נקודת מסירה חדשה כי כבר מאוחר מידי,גם לי זה קרה החודש שרשום שזה בנקודת איסוף ואחרי כמה ימים רק שלחו לי הודעה על איסוף החבילה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באפריל 2025 בשעה 17:14
קרה לי גם והתעקשתי לדבר עם נציג בחברת שליחויות ואז גיליתי שבטעות שלחו לעיר אחרת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באפריל 2025 בשעה 21:48
תקשיביי זה קרה לי גם לפני פורים עם התחפושות של הבנות. היה כתוב לי בשיין וגם בחברת משלוחים שזה הגיע לנקודת מסירה/ממתין לאיסוף והלכתייי ורבתי שם עם כל העולם. והם אמרו לי אם לא קיבלת הודעת sms זה לא הגיע אלינו ברגע שתקבלי תדעי שזה פה. כמה ימים אחריי קיבלתי הודעת sms שזה הגיע לחנות.

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך