מישהי שהעבירה לנוטרילון פפטי 1 והתינוק הקיא מה עשיתן?

מישהי שהעבירה לנוטרילון פפטי 1 והתינוק הקיא מה עשיתן?
💬14 תגובות

תגובות (14)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 באוקטובר 2024 בשעה 11:16
וואי מלחיץ אני התפללתי שזה לא יקרה.. הרופא בהתחלה נתן לנו צמחי והבן שלי בקושי אכל זה מגעיל..ואז שביקשתי נוטרילון הוא אמר לי לתת פעם ראשונה רק בבוקר כדי לראות איך הבן שלי מקבל את זה ולא מקיא וב"ה זה עבר מצוין..תתייעצי עם הרופא כי זה נוטרילון לתינוקות שאלרגיים לחלבון חלב פרה אז אם הוא הקיא אל תמשיכי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 באוקטובר 2024 בשעה 11:16
זה מאוד מגעיל להם בהתחלה הם מקיאים ככלם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 באוקטובר 2024 בשעה 11:16
ולילדה שלי חשבו שניא רגישה לחלב אז נתנו לה והיא הקיאה כל פעם את זה אז נמשכתי לתת לה מטרנה וזהו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 באוקטובר 2024 בשעה 11:17
והיא לא רגישה ולא כלום
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 באוקטובר 2024 בשעה 11:20
אצלי היא בת אוטוטו חודשיים הייתה שלושהשבועות עם אי אר כי פלטה מלא והפריע לה לישון עם האי אר אי שקט כבר שבוע שלם לא ישנה רק בלילה ושומעים כל היום שהאוכל עןלה לה להתיעץ עם הרופא?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 באוקטובר 2024 בשעה 11:20
אז אצלי הוא רגיש..התחלתי לתת לו מטרנה בגיל חודשיים כתוספת להנקה כי טיפת חלב בלבלו תמח שהוא לא עולה במשקל( והוא עלה יפה מאד) נתתי בקבוק פעם ביום ואחרי 3 ימים הוא התחיל להתנפח ולהעלות חום והיה עם בצקות בידיים וברגליים מפחיד ממש לראות את התינוק שלך בגיל כזה ככה חסר אונים וטסנו למיון ואחרי בדיקות אמרו לנו להפסיק מיד כי כמעט נהיה בצקת בדרכי הנשימה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי31 באוקטובר 2024 בשעה 11:39
הפפטי מפורק חלקית, יש פורמולות מפורקות לגמרי. תתייעצי עם הרופא/ה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

היי בנות אשמח זה ארוך ואני אשמח לתגובות שלא שופטות. אני חייה עם הבן זוג שלי(לא נשואים) יש לנו ילד בן 7 חודשים כרגע המצב שלנו לא הכי בשמיים מבחינה כלכלית ואנחנו חייבים להמון אנשים שלוחצים הבן זוג שלי נכנס לסוג של דיכאון שמשפיע גם עליי הוא לא קם לעבוד ואנחנו חיים אצל ומאבא שלן אני גם לא עובדת כי אני שומרת על הילד אין לי שום עזרה מצידו לא בבית ולא בטיפול של הילד. אנחנו אוהבים אחד את השניה אבל הגענו למצב של חוסר כבוד מוחלט לא מפסיקים לקלל ולהוריד את העצבים על השני כבר לא טוב לי אבל זה עניין שהוא זמני עד שהבית ימכר ונצא מכל הבלגאן כרגע לא רואה את זה כל כך באופק אין לו אף חבר שבאמת עומד לצידו ואני באמת שוקלת לסיים את הקשר הזה ואני מפחדת עליו כי הוא באמת יהיה לבד אמא שלו נפטרה לפני פחות משנתיים שהייתה החיים שלו הוא ואבא שלו לא מסתדרים והחברים לא כל כך חברים, עוד שבועיים הוא צריך לעבור ניתוח ודיברנו על זה שאף אחד לא יחכה לו בחוץ חוץ ממני. ישבתי עם ידיד מהעבר שהוא ההפך הגמור ממנו ואני כן רואה עתיד טוב איתו כמובן שאין בנינו כלום אבל כן יש משהו שיכול להתפתח. אני כל הזמן לצד הבן זוג שלי ותומכת בו בכל סיטואציה שקיימת אבל זה כבר מתחיל להעיק שהוא לא עושה כלום שנצא מהמצב המגעיל הזה שאנחנו נמצאים בו אני יושבת איתו לשיחות בלי סוף אבל כל הזמן יש לו סיבות לדחות את החיפוש עבודות, בחיים לא גנבתי מסטיק והגעתי למצב שאני גונבת נוטרילון כדי שיהיה לילד שלי מה לאכול כי אין לי את האפשרות לקנות לו אוכל ומה שאני מקבלת מהתרומות לא מספיק. מה הייתן עושות במצב כזה?
💬16 תגובות