אכלתי ביצה קשה שהייתה מקולפת במקרר סגורה בקופסא. לא ידעתי שאסור.. יש לי ממה…

אכלתי ביצה קשה שהייתה מקולפת במקרר סגורה בקופסא. לא ידעתי שאסור.. יש לי ממה לחשוש?
💬8 תגובות

תגובות (8)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2024 בשעה 12:24
מה יש בביצה ?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2024 בשעה 12:24
אומרים שיש חשש לסלמונלה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2024 בשעה 12:24
בביצה חיה כפרה לא מבושלת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2024 בשעה 12:25
אומרים שבביצה קשה ששמורה במקרר גם , לא ידעתי שאסור לשמור
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2024 בשעה 12:28
כל עוד היא מבושלת זה בסדר תלוי גם כמה ימים היא שוכבת במקרר.. לא טוב לשמור ביצים הרבה זמן בכללי בלי קשר לסלמונלה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2024 בשעה 12:33
לא קשור סלמונלה אסור לאכול ביצה קשה שהיתה מקולפת במקרר בגלל שיש עליה רוחות רעות. לא קרה כלום תדעי להבא