בנות איזה חימום הכי טוב לחדר של תינוק? רדיאטור זה מספיק מחמם אחרי מקלחת?

בנות איזה חימום הכי טוב לחדר של תינוק? רדיאטור זה מספיק מחמם אחרי מקלחת?
💬7 תגובות

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 באוקטובר 2022 בשעה 16:04
🕵🏻
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 באוקטובר 2022 בשעה 16:08
לנו יש מזגן, בנתיים עוד לא הפעלתי על חום כי לא מרגישה שצריך אבל בחורף שמה מזגן עם חלון קצת פתוח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 באוקטובר 2022 בשעה 16:33
אני קניתי רדיאטור כי זה יותר מומלץ ממזגן כי מזגן מייבש . אחלה משתמשת בזה כבר שנתיים מחמם מעולה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 באוקטובר 2022 בשעה 16:35
לנו יש מזגן וכל פעם ששמים על חום עדיף לשים מפזר הדים קרים בחדר כדי לא לגרום לייבוש
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 באוקטובר 2022 בשעה 16:37
רדיאטור זה מעולה אבל צריך לשים ליד זה סיר עם מים כדי שלא ייבש את החדר
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 באוקטובר 2022 בשעה 16:39
רדיאטור הכי טוב!!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי25 באוקטובר 2022 בשעה 16:52
אנחנו התחלנו עם רדיאטור והחלפנו למזגן והרבה יותר מוצלח חצי חשבון חשמל ולא צריך להדליק שעה מראש כדי לחמם את החדר, לא תופס מקום בחדר