שבוע 39+3 הריון ראשון אתמול עשיתי הערכת משקל 4500 הרופא נשים ישר הפנה אותי…

שבוע 39+3 הריון ראשון אתמול עשיתי הערכת משקל 4500 הרופא נשים ישר הפנה אותי להערכה חוזרת בבית חולים. שם עשו לי פעמיים הערכת משקל ויצא 4000. בגלל שגם אני וגם בעלי גבוהים ונולדנו גם שנינו במשקלים של 4 ק"ג הציעו לי לבחור בין לידה רגילה לקיסרי וביחד עם זאת שיקפו את הסיכונים הכרוכים בלידה רגילה של תינוק גדול. אני מאוד חוששת מניתוח קיסרי ולא יודעת מה לעשות! :( במיוחד לאור העניין שבהערכת משקל יש הרבה אי וודאות ואי דיוק. אודה לעזרה ממישהי שחוותה משהו דומה🙏
💬22 תגובות👍1 לייקים

תגובות (22)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 02:43
חייבת להגיד שבשתי הלידות הראשונות שלי שהיו יחסית לפני כמעט עשור הערכת משקל גם כן היתה 4 קג. החלטתי ללדת טבעי והם נולדו 3.5 קג. לעומת זאת בלידה האחרונה שלי היתי בהערכת משקל בבית חולים ועשות לי בדיקה ממש מקיפה ומדידות ומה לו וצדקו בהערכת משקל עם טעות ב-10 גרם. אז מאמינה שאפשרויות הטכנולוגיה מאפשרות היום מדידה יחסית מדוייקת יותר של משקל במיוחד אם הופנת לשם כך לבית חולים ועשו לך הערכה טובה ומדויקת. בכל מקרה ללדת 4 קג בלידה רגילה זה עדין אפשרי :)
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 04:28
איך אני יכולה לדעת שזו הערכה טובה ומדוייקת ??
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 07:08
4 קילו את יכולה ללכת בלידה רגילה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 12:57
אני כל הלידות שלי 4 קילו ילדתי רגיל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 12:57
גיסתי 4.500 גם רגיל ילדה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 13:34
תעשי מה שאת מרגישה נכון! לי אמור בערכת מישקל שהוא 2.600 אחרי שבוע ילדתי 3.300. לאחותי אמרו לה שהילדה שוקלת 3.800 וחייבת כבר לעשות זירוז שזה לא יגיע ל4 קילו וכו׳.. ובסוף ילדה אותה 3.250.. מקווה שעזרתי לך אבל תנסי ללידת רגיל ואם חלילה לא הצליחה תכנסי לקיסרי. לידה קלה ובידיים מלאות❤️🙏🏻
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 13:42
היי פרינססה לי מרגיש לנכון להתחיל בלידה רגילה, אבל מתה מפחד מסיכון שחס וחלילה יהיה קשה בלידה ויקרה משהו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בספטמבר 2022 בשעה 14:24
גפ לי אמרו בשבוע 39 שהעוסר גדול והמחיצו לזירוז ב41 אם לא מתקדם כלופ בשסו 41 הייתה הערכת משקל 4200 עשו לי זירוז בסוף יצא 3800 תנזי לידה רגילה אם יקרה משו חלילה יעשו קיסרי פשוט

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות