מתלבטת אצל מי לבצע בדיקת מי שפיר🙏🏻 פרופ' בועז וייס או ד"ר ישראל שפירא אם יש…

מתלבטת אצל מי לבצע בדיקת מי שפיר🙏🏻 פרופ' בועז וייס או ד"ר ישראל שפירא אם יש המלצות אחרות אשמח לשמוע (אזור מרכז/צפון, לא משנה לי) תודה!!!♥️
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי4 בספטמבר 2022 בשעה 11:20
ממליצה לך ללכת לפרופסור יגאל וולמן, מייזנר או יוסי הר טוב. כולם מעולים עם נסיון של 32 שנה , עובדים בפרטי וגם בבתי חולים. וולמן כתב ספר שלומדים איתו בבית ספר לרפואה. כולם ממש רופאים טובים מאוד

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

את לא אמא פחות טובה כי נתת לו בקבוק בזמן שלא יכולת לשבת בגלל התפרים מהלידה. את לא אמא פחות טובה כי נלחמת חודשים על כל טיפה, וכשהחלב הלך והתמעט – ויתרת. את לא אמא פחות טובה כי לפעמים, כשאת מסתכלת עליו, את מתחרטת על כל רגע שבו לא נלחמת עד הסוף כדי להניק אותו. אני כותבת את זה גם לעצמי. במשך חודשים בכיתי על זה שהתינוק שלי גדל על תמ"ל. ניסיתי הכול – שאיבות, תוספים, כדורים, תה, יועצות הנקה וכל דבר שהבטיח להגביר את החלב. נלחמתי על כל טיפה ולקחתי כל כישלון כזה ללב, כאילו הוא מעיד עליי כאמא. אבל עם הזמן הבנתי משהו חשוב. אני אמא שעברה לידה קשה. אמא שהתינוק שלה נאלץ לקבל בקבוק בתינוקייה, ומשם כבר סירב לינוק. ואני אמא שעשתה כל מה שהיא יכלה, ועדיין עושה כל מה שהיא יכולה, בשביל התינוק שלה. כי בסוף, האימהות שלי לא נמדדת בכמות החלב שייצרתי או בדרך שבה האכלתי אותו. היא נמדדת באהבה, בדאגה, במלחמות שנלחמתי בשבילו גם כשאף אחד לא ראה. וזה לא הופך אותי לפחות אמא. וזה לא הופך גם אותך לפחות אמא. ❤️ אני מקווה שהמילים האלה יגיעו לכל אמא שיושבת עכשיו עם תחושת אשמה, אכזבה או החמצה. לכל אמא שבכתה על ההנקה שלא הצליחה כמו שחלמה, או על הדרך שבה האכילה את התינוק שלה. תזכרי: את לא פחות אמא בגלל זה. את אמא טובה, בדיוק כמו שאת. ❤️
💬8 תגובות❤️2 אהבה👍8 לייקים