בנות תיעצו לי אני כבר מוטשת ממש מרגישה רע עם עצמי כי אין חי מושג מה קורה…

בנות תיעצו לי אני כבר מוטשת ממש מרגישה רע עם עצמי כי אין חי מושג מה קורה הבייבי שלי בת חודשיים ו 3 שבועות היא אוכלת 150 ואיך שנגמר בכי צרחות ממש כאילו רוצה עוד נוצץ לא עוזר כלום לא עוזר מנסה 5 10 דק להרגיע אותה אין לא נרגעת מביאה לה עוד 60 אחרי איזה רבע שעה מסיימת את כול הבקבוק בהתלהבות ממש עוד פעם נגמר עוד פעם בכי פיצוצים הרמתי פעמיים לגראפס היא עשתה והכל וזאת לא בטן כי היא אכלה ממש בהתלהבות וסיימה הכל פדוט נתתי לה בקבוק ריק למצוץ קצת שהיו שם 2 טיפות תמל ונשארה עם זה בפה 5 דק עצה עיניים ונרדמה עלי יותר מוזר מזה?? זאת גם בלילה אתמול זה ממש חריג אבל היא לא נרדמה לי עד מאוחר ממש ב 11 הבאתי לה 150 מל אכלה 120 מתוך זה אחרכך היא נרדמה עלי אחרי ואחרי 10 דק התעוררה התחיל הבכי שלא עובר הבאתי ל עוד 60 מל נרגעה קצת ולא נרדמה לקח לי 20 דק להרדים על הידיים הנחתי אותה בעריסה בום עוד פעם בכי התחלתי להתקלח בעלי ניסה להרדים אותה ולא הצליח ואחרי שיצאתי מהמקלחת והכל בסיסות שעה 1 בלילה הבאתי לה עוד 60 או קצת יותר 70 בערך וזהו ורק אחרי זה היא נרדמה חזק וישנה עד הבוקר הקטע בוא שזה כמויות מטורפות של אוכל אבל היא לא נרגעת אם לא מקבלת מה זה יכול להיות? וכשהיא רעבה היא לא רוצה מוצץ מוציאה אותו מהפה בעצבים מכניסה את כול האגרוף לפה מוצצת את הידיים כול הידיים כול הפה מלאים ברוק לא מבינה מה קורה
💬26 תגובות👍1 לייקים

תגובות (26)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:02
אני מתחרפנת ממש
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:05
אולי יוצאות לה שיניים תבדקי את החניכיים אם נפוח לה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:12
פחות מ 3 חודשים אין מצב וגם אני סייעת שיניים לילדים אז אני לא רואה כרגע משהו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:15
תתיעצי אם רופא ילדים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:16
עם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:19
זה נשמע כמו גזים, הרבה פעמים כשיש גזים המציצה מרגיעה אותם ולכן היא ממשיכה לאכול .. לפי זה שאת אומרת שהצלחת להרדים על הידיים זה מה שנשמע.. ניסית אולי סימיקול או ליקצ׳יק?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:41
זה באמת נשמע שכואב לה משהו... זה שאת נותנת עוד אוכל והיא לוקחת זה לא כי היא רעבה זה כי אוכל מנחם תנסי לתת משהו נגד הגזים וכשאת מרימה לגרעפס תלחצי בעדינות על הבטן זה יעזור לה לשחרר גזים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 באוגוסט 2022 בשעה 14:54
כן נסיתי לתת דם ביוגאיה אנחנו כבר שבועיים לוקחות אבל היא לא מתפתלת מכאבים וכאלה היא סתם בוכה ונרגעת ב3גע שאוכלת אבל מוצץ מוציאה כל הזמן גם אחרי האוכל היא לא מקיאה את זה כאילו הבנתי כשהרבה מדי בשהילם הם פולטים אחרכך היא לא היא נרגעת הינה גם עכשיו דוגמה נרדמה אחרי האוכל ל 20 ועוד פעם עושה לי עם הפה שרוצה עוד ובוכה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות