קהילה

היי מישהי מחתלת ברב פעמי?
💬11 תגובות
היי אני שבוע 10+2 ועדיין לא הייתי אצל אחות ליווי הריון אם אחכה עם זה לשבוע 12 ביום של השקיפות עורפית זה בסדר? או מאוחר
💬0 תגובות
היי בנות יש לי שאלה קצת מביכה אני מקווה שאני בקבוצה המתאימה לשאול זה בעיקר לנשים שהיו עם כמה בני זוג לא משנה לי גם דעה מנשים שהיו רק עם הבעל שלהן משנה לכן גודל איבר המין של הגבר ? אם יש לגבר איבר גדול יש יותר הנאה בסקס או שזה לא כזה משנה ? ואם יש בזה קשר לגמירה יש לי חברה טובה שנשואה שנתיים ובעלה הוא הראשון שלה והיא אומרת לי שהיא בחיים לא גמרה מחדירה תודה למי שעונה וסליחה שוב אם מפריע למישהי השאלה 🙏🏻
💬6 תגובות
שבוע 12 הטעם בפה גומר אותיייי זה כאילו השתפר מפעם אבל דיייי לא זוכרת כבר איך זה מצב רגיל אני משתגעת
💬0 תגובות
ההורים גרים בנתניה אני מאילת מתכננת לעלות אליהם לקראת המשוער ללדת במרכז בעז״ה איזה ביה״ח מומלץ ללדת באזור/סביבה עם חדרים נפרדים 🙏🏻
💬0 תגובות
אמורים לנסוע לאילת באוגוסט עם הילדים, אני ממש מתלבטת אם לבטל בגלל הכתבות בחדשות.. מה אומרות מה הייתן עושות?
💬4 תגובות
יש לי ילדה בת שנתיים והיא עדיין לוקחת מוצץ וכולם אומרים לי שזה לא טוב לשיניים זה מוציא לה את השיניים לבחוץ אני לא מצליחה להגמיל אותה מהמוצץ היא נגמילה מהטיטול כבר חודשים בלי טיטול רק נשאר לי מוצץ ניסיתי איתה כל הדרכים מה אפשר לעשות
💬6 תגובות
שמעתי על יורם מנור בהקשר של מי שפיר וקבעתי אצלו גם את הסקירת מערכות המוקדמת. מישהי עשתה אצלו סקירה וממליצה? או לשנות למיקי לוריאן?
💬0 תגובות
לאחר קיום יחסים דימום קל, הייתן עולות למוקד? מרגיש לי מיותר
💬3 תגובות
שאלה בנושא תמ"ת אני רוצה לרשום את הילד שלי שיהיה בספטמבר בגיל 1.9 למעון או משפחתון, יש לכן מושג איך זה עובד? אפשר להגיש עכשיו בקשה לדרגה? אני מכניסה 3000 בערך ובעלי מכניס 12000 בערך. ובכלל אפשרי לבדוק על זה עכשיו או שזה מאוחר?
💬2 תגובות
שבוע 9, היה לי דימום בניגוב היום ועכשיו הייתי בבדיקה אצל רופא ואין דופק. שלח למיון האם זה משנה אם אלך עכשיו או מחר בבוקר?
💬7 תגובות❤️1 אהבה
מחר יש לי בדיקת דופק פעם ראשונה שבוע 7+2 הלוואי ישמעו 🙏🏼
💬2 תגובות👍1 לייקים
שבוע 32+5 משקל 1.800 זה תקין וכמה שלכן?
💬4 תגובות
בנות מאיזה שבוע מתחיל חודש שישי? בכל מקום רשום משהו שונה אני מחר בעזרת השם שבוע 21
💬1 תגובות
היי בנות התייעצות הבן שלי בן שנתיים וארבעה חודשים ואני בהריון בשבוע 31 ורוצה לגמול אותו ממוצץ חושבות שזה נכון לעשות ?
💬2 תגובות