קהילה

שאלה בנושא תמ"ת אני רוצה לרשום את הילד שלי שיהיה בספטמבר בגיל 1.9 למעון או משפחתון, יש לכן מושג איך זה עובד? אפשר להגיש עכשיו בקשה לדרגה? אני מכניסה 3000 בערך ובעלי מכניס 12000 בערך. ובכלל אפשרי לבדוק על זה עכשיו או שזה מאוחר?
💬2 תגובות
שבוע 9, היה לי דימום בניגוב היום ועכשיו הייתי בבדיקה אצל רופא ואין דופק. שלח למיון האם זה משנה אם אלך עכשיו או מחר בבוקר?
💬7 תגובות❤️1 אהבה
מחר יש לי בדיקת דופק פעם ראשונה שבוע 7+2 הלוואי ישמעו 🙏🏼
💬2 תגובות👍1 לייקים
שבוע 32+5 משקל 1.800 זה תקין וכמה שלכן?
💬4 תגובות
בנות מאיזה שבוע מתחיל חודש שישי? בכל מקום רשום משהו שונה אני מחר בעזרת השם שבוע 21
💬1 תגובות
היי בנות התייעצות הבן שלי בן שנתיים וארבעה חודשים ואני בהריון בשבוע 31 ורוצה לגמול אותו ממוצץ חושבות שזה נכון לעשות ?
💬2 תגובות
היי אני רוצה להתחיל להניק ילדתי לפני שהוע אשמח לטיפים
💬2 תגובות
חיים יחד, אני לא עובדת והשכר שלו 12 אלף ברוטו, נהייה זכאים להנחה למעון ויצו?
💬3 תגובות
שבוע 17- פטריה משבוע מוקדם של ההריון כבר עשיתי שלוש פעמים טיפול עם אגיסטן וטבע קוטן, פשוט חוזר כל הזמן מישהי שהייתה במצב דומה אשמח לדעת איזה טיפול קיבלה והאם יש דברים טבעיים ממש חוששת כבר מהטיפול וגם נראה שכבר לא עוזר
💬2 תגובות👍1 לייקים
וירוס שלשולים והקאות נורא!!!! הילדים ככ אומללים
💬1 תגובות
מה הדבר הראשון שאתן עושות כשאתן עוברות לדירה אחרת. מבחינת החלפת מזוזות מחליפות או משאירות? מה לדעתכן נכון?
💬6 תגובות
איך הבטן שלכן הייתה נראית אחרי לידה שניה ? לקראת לידה שניה ואני במתח🙊🙈🙉
💬3 תגובות
תינוק בן חצי שנה התחלנו טעימות מותר להביא מים לתינוק?
💬5 תגובות
מחזור אחרון 5/5 . לפי הספר אני שבוע 7. בטא נהדרת. יש שק הריון וחלמון . אין עובר ודופק כבר מעל שבוע.. משערים אולי הריון צעיר עקב ביוץ מאוחר. אבל העניין שהשק לא גדל מאז גם. הרופאה חושבת הריון לא תקין. היא כמעט בטוחה. אמרה להגיע שבא הבא הזדמנות אחרונה לפני גרידה. מישהי חוותה את זה ?
💬0 תגובות
מחזור אחרון 5/5 . לפי הספר אני שבוע 7. בטא נהדרת. יש שק הריון וחלמון . אין עובר ודופק כבר מעל שבוע.. משערים אולי הריון צעיר עקב ביוץ מאוחר. אבל העניין שהשק לא גדל מאז גם. הרופאה חושבת הריון לא תקין. היא כמעט בטוחה. אמרה להגיע שבא הבא הזדמנות אחרונה לפני גרידה. מישהי חוותה את זה ?
💬0 תגובות