משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 14:11
שאלה בנושא תמ"ת
אני רוצה לרשום את הילד שלי שיהיה בספטמבר בגיל 1.9 למעון או משפחתון, יש לכן מושג איך זה עובד? אפשר להגיש עכשיו בקשה לדרגה?
אני מכניסה 3000 בערך ובעלי מכניס 12000 בערך.
ובכלל אפשרי לבדוק על זה עכשיו או שזה מאוחר?
💬2 תגובות