קהילה

מי ששותה ציפרלקס איך היה לכם בהתחלה באמת הגביר את החרדות ? מתי הרגשתם שיפור ?
💬2 תגובות👍1 לייקים
חייבת לפרוק קצת אני מנסה להיכנס להיום כבר 8 חודשים אני מרגישה שבהתחלה באמת הייתי אובססיבית ולא רגועה חודש שעבר המחזור שלי איחר בשבוע הייתי בטוחה שאני בהריוןןן ממש מאה אחוז כמעט בסוף קיבלתי מחזור מאז אני פשוט לא נותנת למחשבות שלי לחשוב על זה כל פעם שהיה עולה לי המחשבה מיד אמרתי לעצמי לא לא לא הכל בסדר ולא חשבתי על זה עכשיו אני אמורה לקבל מחזור ביום שלישי רביעי כזה ופיתעום אני מתחילה קצת יותר לחשוב על זה ואז כן אומרת לעצמי הכל בסדר אם אני מקבלת מחזור וממש אומרת לעצמי שהכל טוב במקום פהיכנס לדיכאון אני ממש מרגישה שכאילו הקפתי ברמות ומה שיקרה יקרה אבל עם כל זה זה הכי קשה בעולם אני רואה את חברות שלי וזרתי מעלה שהיא בהריון וזאתי מספרת שהיא בהריון ואני פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמי כי מצד אחד הרפתי של החיים מצד שני אני כל כך רוצה את זה בקיצור מקווה באמת שהחודש זה החודש שלי ובעזרת השם ניתבשר בבשורות טובות !!!! שתפו אותי עם תהליך הכניסה להריון שלכן ❤️
💬2 תגובות👍2 לייקים
באיזה אמצעי מניעה אתן משתמשות? כדורים או טבעת שנים לקחתי כדורים באלי משהו אחר אשמח להמלצות מנסיון
💬2 תגובות
אני שבוע 37+5 מתחילת ההריון סבלתי מסיפוליוזיס אבל לא אבחנתי את זה בתחילת ההריון התלוננתי בפני הרופאת נשים היא אמרה לי שזה מוקדם מדי המשכתי לסבול אתמול כשעליתי לישון זה החמיר ברמה גבוהה אני בקושי מצליחה ללכת לקום מהמיטה מהספה לעשות פעולות פשוטות קשה לי מה אפשר לעשות אני אובדת עצות אני מפחדת ללדת ככה ממש כואב לי המפשעות ובין הרגליים כבד לי באלי לעשות זירוז מרוב הכאבים 🫠😭
💬3 תגובות
בנות האם במקווה חייב להוריד תוספות אם עשיתי? צמות אפריקאיות
💬4 תגובות
מה אתן יכולות להגיד לי על העגלה של אנקס אלי מרוצות/ לא?
💬3 תגובות
אם אין לי חברות, אפילו חברה אחת מינימום לצאת איתה לבית קפה איזה פעם בחודש אפילו את זה אין לי. זה אומר עליי משהו? (אני נשואה +2)
💬8 תגובות
בנות איזו קופת חולים עדיפה לדעתכן ? ולמה?
💬2 תגובות
האם טעם מתכתי / ברזל בפה הוא סימן להריון ? יש פה בנות שחוו ? אמורה לקבל מחזור השבוע וכבר יום יומיים עם טעם מוזר בפה .. שלא עובר גם אחרי אוכל 🥲🤔
💬1 תגובות👍1 לייקים
היי אני בשבוע 28 מאתמול אני עם כאבי ראש וחולשה בכל הגוף כאבים בצלעות מהביטעות של העובר הלכתי היום לעבודה וזה כנראה החמיר את הכאבים חזרתי ממש מפורקת היה לי קצת טשטוש בריאה ועכשיו אני חלשה עם כאב וראש וקצת קשה לי לנשום אני חוששת שזה מעייפות וחוסר ברזל אולי האם יש סיבה ללכת למיון?
💬2 תגובות
יאווו אני לא יודעת מה לעשות אני שבוע 20 ושחכתי לקבוע סקירה מאוחרת. בשום מקום אין תורים גם לא בפרטי מה אני עושה אני רק בוכה
💬2 תגובות
האם בשבוע 29 חוזרות הבחילות? לא יודעת מה עובר עליי פתאום 😮‍💨
💬0 תגובות
כמה פעמים הבייבי שלכן קם בלילה ובן כמה הוא?
💬6 תגובות
ערב טוב בנות בן 8 חודשיים ישן ב8 בערב במהלך היום יושן שעתיים ועד עכשיו קם 4 5 פעמיים בלילה לבקבוק ויושן טבעי ב6 בבוקר הוא קם סופית ביום הוא אוכל רגיל לא רק בקבוק מה הסיבה שהוא קם לי כלכך קשה לי כבר
💬3 תגובות👍1 לייקים
היי שאלה הבת שלי נולדה פגה והיום ברוך השם בת חודשיים היא עדיין שנונית במהלך היום יש לה זמני ערות אבל דיי קצרים אני לא זוכרת שהיה לי את זה עם הבן שלי והוא לא נולד פג השאלה אם זה קשור לפגות והאם יהיו עוד דברים שבגלל שנולדה פגה יקחו יותר זמן
💬2 תגובות