☰
ראשי
קהילה
שבועות הריון
מדיטציה להריון
קופונים והטבות
השוואת מחירים
בלוג
דירוגים
מאגר שמות
מחשבונים
ראשי
›
קהילה
›
4
קהילה
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 08:40
תינוקת בת 17 יום אפשר להלביש רק שכבה אחת ארוכה דקה? אתמול הלכתי איתה עם העגלה לאסוף את הקטנה מהגן והיא פשוט הייתה מיםםםם עם 2 שכבות ארוכות
💬
5 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 08:37
שבוע 38+6 חלק מהפקק של הרירית מתחיל לצאת - יצאה חתיכה עם מעט דם על פי בדיקת רופא פתיחה 2, עם צירים לא סדירים מתי מתקדמים ללידה 😵💫😵💫😵💫
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 08:36
8 חודשים לאחר לידה יש לי בליטה בבטן התחתונה צד ימין עשיתי בדיקות לא רואים כלום , קרה לעוד מישהי ? אמרו חשד לבקע אבל שוב לא רואים באולטרסאונד הייתי גם אצל כירורג אמר שלא רואה כלום
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:37
אתם מכירות מישהו שיכול להכין לי ארנק בעיצוב אישי מעור???
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:35
היי, באיזה גיל עשיתן עגילים לקטנטונת? 🤏🏼😀
💬
9 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:32
בדיקת שקד שלישי עושים אצל רופא ילדים או אצל אף אוזן גרון?
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:27
היי בנות בת 3 וחצי חודשים. התחילה להתעצבן תוך כדי בקבוק וחשבתי שהבעיה בפטמה, החלפתי לה לפטמה 1 של מאמ אבל זה מרגיש לי מוגזם, כל הפה שלה מתמלא בשניות והיא ממש נחנקת. כאילו הזרימה ממש מהירה. החזרתי לה ל0 אבל היא שוב מתעצבנת ובוכה תוך כדי הבקבוק... דיברתי עם רופא אמר יכול להיות ריפלוקס סמוי ונתן מרשם לאומפרזול אבל היא בכלל לא פולטת וגם זה לא תמיד. יכול להיות לה יום יומיים שתאכל בקבוקים מלאים והכל חלק ופתאום יום שלא תאכל לי טוב בכלל ותבכה ותתעצבן.. מרגיש לי לא טוב שאני משחקת עם הפטמות של הבקבוק כי כל פעם שהיא מתעצבנת אני מחליפה לה אבל לא יודעתתת אשמח לעזרהה אני כבר מיואשת
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 06:49
מישהי עשתה פזיותרפיה של רצפת האגן? כולן עושות? איפה עשתה מה שעשתה ואיך זה שינה לה את התחושה או משהו?
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 06:16
באיזה חודש/שבוע אתן ממליצות לספר למשפחה וחברים ?
💬
13 תגובות
👍
2 לייקים
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 06:03
היי בנות ממש אשמח למענה כמה חלב שאוב לתת לתינוק בן 11 שבועות? באינטרנט לפעמים כתוב 90-120 ולפעמים 120-150 לא ברור היום משביע אותו 110 מל והוא עוד פולט קצת אחרי אבל מפחיד אותי שזה לא מספיק
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 05:58
קרה למישהיא שאיחר לה בחמישה ימים עשתה בדיקה ביתית שלילית ועשתה בדיקה דם מראה חיובי ?
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 05:32
איזה קרם הגנה משתמשות לתינוקות גיל שנה ?
💬
5 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 05:30
שבוע 5 כבר הרגשתן תסמינים? אם לא, אז באיזה שבוע?
💬
17 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 05:24
למשהי קרה גם בהנקה גירודים בכל בית החזה אני מתחרפנתתת מה עושים?
💬
2 תגובות
👍
1 לייקים
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 21:28
באיזה חודש התינוק שלכן התחיל לעקוב אחרי צעצועים
💬
0 תגובות
הקודם
1
2
3
4
5
6
7
הבא