משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 13:51
אני שבוע 28 פלוס ארבע ועשיתי העמסת סוכר של 50 גרם ויצא 181 האם זה מוכיח שיש לי סכרת הריון?
עשיתי את הבדיקה הזאתי אחרי יומיים שישנתי ארבע שעות בלילה והגוף שלי היה מאוד בסטרס בגלל שאנחנו בעיצומו של מעבר דירה השאלה אם התוצאות קשורות לדברים האלה או שזה לא קשור ועוד שאלה 20 דקות אחרי שעשיתי את הבדיקת דם של העמסת סוכר הקאתי הכל האם מישהי פה עשתה ניטור ביתי ויכולה להגיד לי אם זה סבבה
💬3 תגובות