קהילה

לגיס שלי היום יש חתונה ואנחנו משלמים לו יותר מחצי על שבת חתן על המקום אנחנו משלמים 9,000 שח אני לא יודעת אם אני צריכה לשים לו היום בחתונה גם מעטפה. או לחכות לאחרי השבת חתן ולהביא לו לפי כמה עוד נצטרך להוסיף אני מאוד מבולבלת ועזבו שאני שבוע וחצי אחרי לידה ואין לי כוחות בכלל ללכת לחתונה. אני אלך לחופה וברגע שיתאפשר אני אברח
💬26 תגובות❤️1 אהבה👍1 לייקים
מישהי שעשתה קורס עזרה ראשונה לתינוקות- מתי עושים? לפני/אחרי לידה? ודרך מי? תודה לכולן 🩷
💬3 תגובות
אני רוצה להגיש תביעה לביטוח לאומי על הבן שלי מישהי יודעת מה אני צריכה להגיש והאם באמת מאשרים? הבן שלי התקבל שנה הבאה לגן שפתי והוא מטופל בכללי תקשורת ריפוי בעיסוק ועוד כמה טיפולים למיניהם
💬3 תגובות
כל כמה זמן מותר לקחת בונגסטה ? אני שבוע 6
💬2 תגובות
כמה עליתן עד שבוע 20?
💬2 תגובות
בוקר טוב בנות רוצה להתייעץ תינוק בן 4 חודשיים ,לאחרונה מרגישה שהוא באי שקט ,בוכה בלי הפסקה הוא אוכל אבל לא כמו מלפני ,אני עם ילד בן 4 ובהיריון שבוע 7+2 , לפני יומיים היה לו חום הבאתי לו כמובן תרופה ועבר לו ,אני מרגישה שאני קורסת ,התינוקי בוכה בידיים ,בטיולים כמובן שהיום אקח אותו לרופא בערב ,אני לא מפסיקה לבכות כי אני לא יודעת איך לעזור לו זהו פרקתי …
💬5 תגובות
מישהי יודעת מאיפה התיק החתלה של ספיר אביסרור?
💬1 תגובות
קורה לכם שאתם הולכות הליכה קנת מהירה וכואב לכם בבטן התחתונה או בצד של הבטן?
💬3 תגובות
היי, בשנות ה 40 מעוניינת בילד נוסף, אשמח לשמוע מניסיון של בנות פה מה אפשר לעשות כדי לשפר את מספר הביציות ואיכותן לפני שאיבה. תודה 🙏
💬2 תגובות👍1 לייקים
ממצב שאלה איטימית מי שזה לא נעים לה שתדלג אני מאז הלידות יבשה למטה לא יכולה שנוגעים בדגדגן זה מציק לי אפילו בקמה של לנגב פיפי בשירותים לא כיף לי בסקס באלי שיסתיים וזהן
💬4 תגובות
כבר מאוד מתוסכלת באלי למות מהמחשבה של איך תהיה הלידה שבוע 32הריון ראשון עברתי קיסירי חירום הילדה בת שנה וחצי מפחדת מאוד לא באלי שוב לעבור ניתוח
💬2 תגובות
היי הבת שלי בת שנה וחצי כבר 24 שעות של חום עולה בערך כל 4 שעות היינו אצל הרופאה בבוקר אמרה לנו ויראלי קרה למישהי כאן?
💬4 תגובות
זה הגיוני הכאבי גב הנוראיים אחרי הלידה ??? מה זה הדבר הזה אני לא יכולה להרים את התינוקת שלי בחיים לא סבלתי ככה
💬2 תגובות
בשביל לפתוח תיק ברבנות לגירושים צריך לגשת למקום בו פתחנו את התיק נישואים?
💬1 תגובות
היי אשמח לפרוק לגבי נושא מסוים אשמח לשמוע מחשבות , אני נשואה פלוס ילד בן שש וחצי שעולה לכיתה א' בקרוב מצב כלכלי השתפר בתקופה האחרונה בעבר היה יותר גרוע כרגע בעלי עובד הוא עובד בעבודה שבדרך כלל זה בוקר ואני כבר שנה עובדת בעבודה שהיא רק ערב אני התחלתי כנציגת שירות במחלקה הטכנית של הוט שבמצב הזה עוד יכלתי לפעמים לשלב ערב ובוקר וכרגע אני קודמתי להיות מדריכה של קורסים שזה כרגע אצלנו בעבודה שלי זה רק ערב וכל הזמן משמיעים לי וכאילו זורקים לי באוויר שהם מסכן הילד וכאילו את לא בבית. ולצערי זה באמת יוצא ככה שאני מתוסכלת מזה המון כי אני רוב הזמן לא בבית כי בבוקר הוא הולך לגן ואז בערב אני לא פה זאת אומרת שמ-3:00 אני חוזרת עד 12:00 בלילה שהוא כמובן כבר ישן. ולצערי איפה שאני גרה אין הרבה אופציות לעבודות פה כאילו מאוד קשה למצוא ולשם שינוי מצאתי מקום ממש טוב ואנחנו מאוד צריכים את הכסף זאת אומרת שאם אני לא יעבוד אז המזכרת של בעלי באמת שלא תספיק. פשוט עצוב לי כי אני יודעת שהילד זקוק לי ולפעמים הוא אומר לי מה אמא אולי תתפטרי כאילו ילד קטן אבל הוא כל פעם זורק כזה אולי אל תלכי לעבודה אולי תעבדי מהבית עכשיו לפני כן עוד איך שהוא קצת יכולתי כשהייתי נציגה רגילה אבל כרגע אני קודמתי מנהלת הדרכות ואני מעבירה קורסים ואין לי אפשרות לדפוק ברז כי לפני כן עוד הייתי דופקת ברזים או להגיד אני רוצה להגיע בוקר כאילו זה לא אפשרי. מה אתם הייתם עושים במצב כזה?? כי לדוגמה אם אני עוזבת יהיה לי קשה למצוא מקום אחר קשה מאוד.
💬8 תגובות