קהילה

זה בסדר שחברים של הבן זוג שלי מדברים איתו על נשים אחרות שהם מתחילים ושואלים איך היא ניראת וכו וזה ?
💬0 תגובות
חברים של בעלי סגרו חמישי עד שבת של סוכות במלון בים המלח עם הילדים שלהם. התינוק שלי יהיה בתאריך הזה בן שלושה וחצי חודשים. האם לא מומלץ לצאת עם תינוק בגיל הזה לחופשה? זה קשוח? מישהי שיצאה עם תינוק בגיל הזה לחופשה?
💬4 תגובות
אני שואלת אתכן שאלה תענו בכנות אם עכשיו אתן במיטה עם הטלפון והבעל לעדכן גם בטלפון יוצא לכן להסתכל מה הוא עושה בטלפון הכוונה (יעני לרגל בלי שידע שאתן מסתכלות בזמן שהוא בטלפון לידכן) תקראו לזה איך שאתן רוצות אבל שאלה לגבר שלכן זה מפריע אם הוא יהיה לידכן בטלפון ואז יקלוט שאתן מסתכלות ?
💬22 תגובות
אני שואלת אתכן שאלה תענו בכנות אם עכשיו אתן במיטה עם הטלפון והבעל לעדכן גם בטלפון יוצא לכן להסתכל מה הוא עושה בטלפון הכוונה (יעני לרגל בלי שידע שאתן מסתכלות בזמן שהוא בטלפון לידכן) תקראו לזה איך שאתן רוצות אבל שאלה לגבר שלכן זה מפריע אם הוא יהיה לידכן בטלפון ואז יקלוט שאתן מסתכלות ?
💬0 תגובות
היי בנות , למה אתם נגד זירוז לידה? אני לידה ראשונה לא מבינה בזה בקושי
💬8 תגובות
היוש אני שבוע 36 וגיליתי ממש לאחרונה שיש קשר בין בעיית הקרישיות שלי בדם לבין עניין לקיחת האפידורל כלומר שלא אוכל לקחת אפידורל בעקבות זאת, ממש לא תכננתי על לידה ללא אפידורל אז אשמח לטיפים מנשים שעברו כבר לידה ללא אפידורל, איך התמודדתן עם הצירים והכאבים? המועד שלי מתקרב ואשמח לכל הטיפים שיש לכן
💬2 תגובות
בנות אני שבוע חמישי פלוס ארבע הגיוני שמתחיל לצאת לי בטן ???????
💬0 תגובות
בנות אני שבוע חמישי פלוס ארבע הגיוני שמתחיל לצאת לי בטן ???????
💬0 תגובות
תגידו איפה אפשר לקבל הערכת משקל נוספת חוץ מהרופא מעקב היריון? אם אני אלך למוקד/מיון יעשו לי?
💬0 תגובות
דירה חדשה איזה כיריים ממליצות לקנות? אינדוקציה או גז עם להבות אשמח למענה מה דעתכן?
💬22 תגובות
בן 5 חודשים ישן טוב בלילות עד לקראת סוף משבר של ה4 חודש כבר שבועיים בערך שיש לו יקיצות אקראיות בהן הוא בוכה, אבל זה מתוך שינה, הוא אפילו לא מתעורר. כשמרימים אותו הוא מפסיק וחוזר לישון (הוא ישן מלכחתילה, אפילו לא פקח עיניים) הוא ישן טוב ולא מגיע ללילה באובר עייפות אני חושבת שזה בגלל שהוא לא מצליח לחבר מחזור שינה (קרה עכשיו וישן שעתיים ועשרים. לפעמים קורה לו כל שעה ב3 הראשונות של הלילה), או שאולי מתחיל שיניים (אין אדום או לבן, אבל הוא לןעס באגרסיביות כל הזמן דברים, ואם אין נשכן הוא לועס את השפה התחתונה שלו כאילו מגרד לו) מתסכל אותי כי הגוף שלי כבר התרגל לא להירדם לפני 1-2 בלילה שזה מתי שהוא קם לאכול. אחת לחודש ישן לילה רצוף וכשזה קרה שבוע שעבר לא הצלחתי להנות מזה. אגיד שאם לא להסתכל על הבכי, הוא הולך לישון 19:30-20:00, קם לאכול ב1:30-2:00 וממשיך לישון עד 5:30-6:30 ושם זה כבר בוקר טוב
💬1 תגובות
היי מישהי מכירה אפליצקיה למעקב לגאלקסי ?
💬0 תגובות
היי מתכננים לעשות מסיבת גילוי מין העובר האם מומלץ לעשות את זה ביום הבדיקה?
💬0 תגובות
בנות בדיקת בטט חיובית 64 ואז אחרי ימיים 130 עכשיו שבוע 4+6 ומרגישה פצצה !!! לא עייפה לא בחילות לא כלום!!! ואני בלחץ כי בהריון הקודם היה לי היפרמזיס למי שיודע מזה זה הקאות יתר וסבלתי מההתחלה ביקשתי מהרופא שוב בדיקת בטא אני בלחץ 😭
💬0 תגובות
בנות לגיטימי לבקש מבעלי שיעבוד פחות שעות ביום כי קשה לי? אני בהריון עם תינוק בן תשעה חודשים בבית.. ביקשתי ממנו להפחית משמרות תחשבו שהוא עושה כפולה כל יום משש וחצי בבוקר עד 00:00 בלילה.. כפרה עליו זה קשה מאוד וגאה בו פשוט אנחנו גם רוצים אותו בבית
💬22 תגובות