קהילה

� מחפשים בייביסיטר חמה, אחראית ומנוסה? 🌸 היי, ❤️ מזמינה אתכם להשאיר את הילדים בידיים טובות ובטוחות. ✨ בעלת ניסיון רב עם ילדים ותינוקות: 👶 עבדתי בגני הילדים של עיריית תל אביב. 🍼 עבדתי במחלקת היונקים בבית החולים וולפסון. 💗 סבלנית, אחראית, חמה ואוהבת ילדים מכל הלב. 🏡 השמירה מתקיימת בבית שלי ביפו–תל אביב, בסביבה נעימה, נקייה ובטוחה. 🎨 משחקים, יצירה, הקראת סיפורים, יחס אישי והמון אהבה ותשומת לב. 💰 מחיר: 80–100 ₪ לשעה (בהתאם לגיל הילד ולשעות). 📩 לפרטים נוספים ולתיאום מוזמנים לשלוח הודעה ואחזור בהקדם
💬5 תגובות
היי בנות ילדתי היום בשעה טובה בןןן ב''ה בריא ושלם ויש לו ראש ביצה תגידו זה יעבור?.אמרו לי שיש לי תעלה צרה וזה יעבור כמה ימים ... באמת זה נכון?
💬16 תגובות👍7 לייקים
אני לא מעכלת !!! עשיתי את הסגולה של רחל אימנו ונתקלתי !!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹איזה טוב ה׳
💬2 תגובות❤️1 אהבה👍10 לייקים
היי מישהי רכשה סל קל מסתובב במחיר נורמלי? אשמח להצעות ❤️
💬0 תגובות
מצליחות להפסיק לעשן בהריון ?
💬4 תגובות
היי , עזרה מי שמבינה 🙏🏻 לא ידעתי שיש שעות מסןימןת בבתי חולים להערכות משקל . הייתי במעקב אצל טכנאי מכללית ובבדיקה האחרונה אמר לי להמשיך מעקב דרך בית חולים הגעתי לבית חולים אמרו לי רק בבוקר הלכתי לבית חוליפ אחר אנרו אותו דבר יש לי תינוקות אין לי אפשרות זמינות כל הזמן אז כאילו רק פרטי נישארה לי אופציה ? ניסיתי לקבןע תור מהקופה יש רחוק וגם בשביל הפניה צריך תור וזה רחוק
💬0 תגובות
אטופיק דרמיטיטיס. הבת שלי בת 4 וחצי, שבוע שעבר שמתי לה סדין חדש ולא כיבסתי לפני (בדרכ תמיד מכבסת), לא יודעת אם יש קשר או לא אבל מאז התחילה להיות אדומה מסביב לעיניים ולשפתיים, לצוואר, מרפקים, טבור ברכיים ועוד... והכל עם גרד מטורף, בעלי לקח אותה לרופא אבל הרופא היה לחוץ ולא הסביר לו כלום כך שלפי זה שהביא אלוקום והתסמינים אני משערת שמדובר באטופיק. הגיוני שמתפרץ בגיל כזה לראשונה? האם יש קשר לזה שהרבה פעמים היא מתגרדת באיבר מין ובקרקפת ?
💬1 תגובות
בנות שיחדו באסותא אשדוד , צריך להביא שמן שקדים ללידה או שמקבלים ?
💬3 תגובות
חייבת עזרה חברה שלי רוצה לקנות לי מתנה מנשא לא יודעת מה לבקש תמליצוווו לי בבקשהההה
💬5 תגובות
זה ממש מבאס קניתי איפון 17 אמרו לי שהסוללה מחזיקה מלא זמן וזה לא נכון!!! היא יורדת במהירות למי שיש איפון 17 איך זה אצלכם??
💬2 תגובות
היי אני אחרי לידה רביעית הילדה בת חודשיים וישנה לי בלילה ברוך ה טפו טפו אבל אם אני קמה לפיםי או משהו לוקח לי המון זמן לחזור לישון .. להירדם גם לפעמים הרבה זמן חברות אומרות שזה בגלל הלידה אבל זה סיוט אני משתגעת מזה עוד מישהי זה ככה אצלה ? אני בת 28 אם זה קשור לגיל אולי.. מישהי שלקחה כדור שינה וזה עזר לה ? אולי משהו טבעי?
💬2 תגובות
היי בנות הקטנה שלי בת שבועיים והתחילו הגזים🤦🏼‍♀️ היא ממש מתפתלת מכאבים יש לכם המלצה למשהו טוב נגד גזים
💬14 תגובות
בנות שהיו שואבות איך הפסקתן?הרגשתן מצפון על זה שהפסקתן? התינוקת שלי בת שנה ושלוש. אני רוצה להפסיק לשאוב כי אני רוצה עוד הריון בעזרת ה׳ בחודשים הקרובים וגם כי זה כבר צריכה רק שני בקבוקים ביום בד״כ בשנצ ובלילה. אני נותנת לה ביומיים האחרונים מטרנה לפני השנצ ומורידה שאיבה אחת ומרגישה מה זה חרא עם עצמי על כל בקבוק מטרנה שנותנת לה כשיש לי חלב עדיין. למה? למה מרגישה ככה? אהיה שלמה עם זה בסוף? ממש רע לי מצד שני אני מבינה שלא יכולה להמשיך לשאוב עוד מלא זמן. גם החלב מתמעט לאט לאט כי פחות צריכה. משהי מזדהה עם התחושה הזאת?
💬0 תגובות
כל מי שרוצה לקנות עגלת יויו 3 הבנתי שמוכרים באושר עד בית שמש ב 1299 ש"ח
💬0 תגובות👍1 לייקים
האם קמילצ׳יק עוזר לכאבי שיניים? יש לי תינוק בן חצי שנה ובחודש האחרון הוא כל הזמן מכניס ידיים לפה ומרייר ובימים האחרונים אני שמה לב שהוא ממש באי שקט מתעורר הרבה בלילה (5-6 פעמים) ובאמצע היום פתאום בוכה בלי סיבה ברורה ובקושי מצליחה להרגיע אותו
💬0 תגובות