עשיתי הזמנה משילב לפני כמה ימים והיום היא הגיעה . ועכשיו אני שמה לב שלא כל הדברים שהזמנתי הגיעו . הכל הגיע חוץ ממוצר אחד שממש ממש חשוב לי . הם לא עונים לי כל היום הזה באף פלאפון , באף מייל ובאף מקום .. משהי יודעת מה אני יכולה לעשות? אין מענה ואין עם מי לדבר . אני רוצה את מה שמגיע לי . זה הכסף שלי . מספיק אני אמא חד הורית ואין לי כסף בכלל ולקח לי המון זמן לשבת מול ההזמנה וללחוץ אישור . משהי מכירה כאן משהי שעובדת בשילב ויכולה לבדוק איתם מה קורה עם ההזמנה שלי?
💬12 תגובות

תגובות (12)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי30 בדצמבר 2021 בשעה 16:34
עשיתי הזמנה און ליין או מחנות מסויימת? תשלחי להם מייל לשירות לקוחןת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי30 בדצמבר 2021 בשעה 16:35
יש פה כמה מספרים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי30 בדצמבר 2021 בשעה 16:36
שימי לב לשעות פעילות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי30 בדצמבר 2021 בשעה 16:38
קיבלת פתק החלפה מדבקה כזו תיראי אם המוצר רשום שם ומה הסכום שכתוב בתחתית יכול להיות בכלל לא חיובו אותך כי המוצר חסר במלאי

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות