הריון ולידה
2020-10-09 09:59:03
לא הבנתי, אתן לא שומרות על הסגר? למה להסתכן בךהדבק בקורונה כשאתן בהריון או להסתכן בלהדביק את המבוגרים?
66 תגובות
0 אהבו

תגובות

2020-10-09 10:03:19
איך הגעת למסקנה שלא שומרות על הסגר? ולמה להכליל?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:05:09
חוץ מזה שכל אחת תסתכל על החיים של עצמה גם אלו בממשלה שהחליטו על הסגר לא שומרים עליו, כנראה שהם לא מפחדים בעצמם מהנגיף הזה. תעשי לעצמך טובה ותשמרי על עצמך ועל הסובבים אותך, אל תנסי לחנך אף אחד
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:05:32
אני בבית שבת,שכל אחת תעשה מה שחושבת
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:06:35
בדיוק ככה הריון ראשון מאיפה הבאת את זה שלא שומרים ומחפשים להסתכן בהריון ומי שרוצה לסכן את עצמה שתסכן זה לא עניין שלך שלי או של אף אחת אחרת מאיתנו
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:07:47
כי יש פה כל מיני פוסטים של בנות שכותבות שהן נוסעות להורים וכאלה.. לא מבינה למה להסתכן בכלל.. אתמול היתה כתבה על כמה שקורונה יכולה להיות מסוכנת לנשים בהריון (לא לעובר)
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:08:42
אנונימית שאלה, שמעת על מקרה של מישהי בהריון שקרה לה משהו מהקורונה? או לעובר שלה?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:08:53
זה כן עניין שלי, כי אם אני מגיעה למרפאת נשים, אני לא צריכה להחשף לנשים שלא שומרות על עצמן בזמן שאני כן שומרת על עצמי. למה אני צריכה להדבק בגלל בנות אחרות?
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:08:54
בסופו של דבר כל אחת תעשה מה שנכון לה כל אחת פה לוקחת אחריות על עצמה על הילדים שיש לה ועל העובר
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:10:12
אני מבינה את החשש כמו שלא תרצי להידבק בשום דבר אבל שוב, אם את עם מסכה ולא מתנשקת עם כל עובר אורח זה אומר שאת נשמרת. תשמרי על עצמך את סתם מכניסה לעצמך דאגות וחרדות וזה לא טוב לא לך ולא לעובר
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:10:16
אוויש נו ושכל החרדים לא שומרים על עצמם או הפגנות למה למישהו יש שליטה על זה?? אין שליטה לאף אחד בתור אחת שמפחדת מהקורונה וצריכה ללדת בקרוב לא הכל תלוי בנו נקודה. זה כמו שאני יגיד לבעלי לא לצאת לעבודה כי יש קורונה בחוץ שיצא אבל שישמור על עצמו וגם לא תמיד הכל תלוי בו
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:10:50
צודקת, ממש מרגיז בלי קשר להריון. אנשים מאבדים את העבודה שלהם הכלכלה מתרסקת ואנשים שמים פס
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:11:07
זה שהיא עם מסכה ומישהו אחר לא אפילו זה עדין לא מונע הידבקות היה על זה סקר
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:11:12
מה אכפת לי מהחרדים, אני לא מסתובבת בבני ברק, אני הולכת למרפאות נשים ואני מצפה שכל הנשים ישמרו על עצמם
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:11:40
אני יגיד לך שוב אין לנו שליטה על זה וגם לא יהיה לנו כל אחד שישמור כל עצמו כמה שהוא יכול
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:12:00
שאני הולכת למרפאת נשים אני עומדת בצד רחוק מכולם מחכה לתור שלי ויוצאת משם זריז אין מה לעשות תקופה הזוייה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:12:23
גם אני אבל בשלב מסויים אם ההמתנה ארוכה, קשה לעמוד
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:13:07
נכון מבינה את זה אבל אין שליטה אני הייתי לפני שבוע בבדיקה ואישה פשוט יושבת שותה לה בכיף בלי מסכה אמרתי לה את צמאה תשתי שלוק תחזירי את המסכה אל תסכני אף אחד מפה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:13:32
סקר? ומה עם מחקרים שהוכיחו שאין למסכה יעילות ושאפשר להידבק גם עם? מה עם בדיקות שהוכיחו שאחוז הנדבקים בבית הרבה יותר גבוה מבהפגנות? אפשר להתווכח על זה כל היום בשורה התחתונה אי אפשר לחנך אף אחד, שכל אחד ישמור על עצמו ויעשה מה שנראה לו עם הגוף שלו. לכל אדם יש עדיין את הזכות לממש את חוק יסוד האדם וחירותו
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:13:55
טוב, תודה דנה, אני שמחה שיש פה לפחות מישהי אחת שמסכימה איתי 😥
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:14:49
בואו ניהיה מציאותיות הפוסט זה נטו פריקה כי התכלס לא באמת יתחילו להקפיד כי אנונימית כועסת על זה בפורטי🤷🏼‍♀️ לא חס ושלום בקטע רע או לפגוע🙏🏻 הלוואי שיקפידו באמת כולנו רוצים שזה יעבור כבר ונחזור לשיגרה רגילה בעזרת ה׳
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:14:55
אני מסכימה עם זה שצריך לשמור אבל אין שליטה על זה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:15:52
צודקת לגמרי אפרת בגלל זה אמרתי לה שחבל שתמלא את עצמה בדאגות כי אי אפשר לשלוט על אף אחד. בתקווה לעבור את התקופה המזעזעת הזאת בקרוב
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:16:18
הממשלה שלנו לא עומדת בדברים האלה בסגרים או בלא להתקהל אז למה שהאזרחים יקחו את זה ברצינות גם זה מעצבן אבל הכל מתחיל מהמדינה. יש סגר ואת יכולה לנסוע ולעבור חופשי לכל מקום
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:19:49
נכון אין שליטה, אבל אני בפרוש מסכימה שיש איזה פרדוקס במרפאת נשים. אני במעקב אצל רופא של הריון בסיכון ואני רואה נשים שלא מקפידות לשים את המסיכה על האף או מתיישבות ממש לידי, אני כמובן זזה וגם "מלשינה" לאחות כשיש מישהי בלי מסיכה בצורה תיקנית. זה באמת מעצבן שבנות מגיעות למקום שבסיכון ולא מתחשבות, ויושבים שם כמה שעות לחכות בתור. אין לי מה לעשות אבל זה מתסכל. אגב אני חרדית, וההכללות על החרדים ממש לא נכונות, הרוב מאוד שומרים ויש קיצוניים שלא מקפידים. ואני מטופלת במקום מעורב שמגיעים לרופא מכול המגזרים ואני רואה בנות חילוניות שלא מקפידות. ממש לא קשור לחרדים
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:20:42
כשאני הייתי במרפאה הייתה מישהי שלא הפסיקה לדבר בטלפון והורידה את המסיכה, עמדה לידי להסתכל על התמונות שתלויות והיא בלי מסיכה.. עד שמישהי העירה לה.. אני האמת גם מעירה כל הזמן לאנשים אבל לפעמים פוחדת שמישהו יתעצבן עליי ויתנפל כי הערתי.. מה שאני עושה בדכ פשוט מתרחקת
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:23:37
שומרים כמה שאפשר...
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:23:42
לא מסכימה עם זה שזה מתחיל במדינה. זה כמו הורה שמצפה שהילד שלו לא יקלל והוא כל היום מקלל(סתם דוגמא) הממשלה היא זאת שהכניסה את כולם למצב של חרדות ופאניקה במקום לתחזק את מערכת הבריאות בעוד צוותים, במקום לתת הסברים וטיפים לחיזוק המערכת החיסונית בכדי לעבור את זה בשלום, במקום זה היא מכניסה אותנו למאסר בית ומצפצפת על הכללים והחוקים שהיא המציאה בינתיים אנשים מתאבדים, הכלכלה קורסת ואנחנו במלחמת אחים תמידית כאילו לא היינו מפולגים גם בלי זה. זה כמו שהממשלה תעשה כל כך הרבה פשעים, תהיה משוחדת, מלאה בעבריינים ויצפו מאזרחי המדינה לשמור על החוק ולהיות פלס. בגלל זה כל אחד צריך להסתכל על עצמו ותודה לאל שעוד יש לנו זכות להחליט על הגוף שלנו במידה מסוימת. אני יותר מדי זמן נמצאת בבית, גם לפני הסגר הזה, אני מרגישה כבר כמו אריה בכלוב אבל גם יודעת שזה לא מועיל להסתכל רק על כמה שאר המדינה לא בסדר.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:34:33
כולם לא בסדר, המנהיגים שנותנים הנחיות ולא פועלים על פיהם. האזרחים שמצד אחר בוכים שקשה להם ומצד שני לא שומרים עך ההנחיות כמו שצריך..
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:34:38
צריך לשמור בעיקר בהריון אל תזלזלו יש אישה בת 26 שהיא אחרי לידה והיא במצב קריטי באיכילוב ... לצערינו הקורונה זה לא צחוק
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:40:56
בואו נסכים שהסכמנו לא להסכים חח הרי כל אחד ימשיך בדעה שלו ועם ההתנהגות שלו
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:41:33
ערוץ 12
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:43:41
הכי חשוב לשמור שנשאר עם מסכות כל הזמן ועם מגבונים ואלוכג׳ל ולשמור מגע
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:43:57
תאמינו לי שלאף אחת לא קל להיות בבית וכל אחת תעשה מה שהיא רוצה ... זה ענין של חיים ...בעיקר לשמור על ההורים שלנו שחשובים לנו....
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:45:56
זה שאנשי ציבור לא שומרים זה לא בסדר בכלל ואם הם טועים ומסכנים אחרים אז גם אנחנו נסכן אחרים ...לא הבנתי את ההגיון בזה....
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:55:40
אני לא שומרת בכלל הולכת בלי מסכה גרה ליד המשטרה ולהם לא איכפת כלל ועוד הריון בסיכון
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 10:56:14
יעל את צודקת, אבל כשהתקשורת מראה לנו בטלויזיה את התפילות ההמוניות, הלווייה הגדולה של הרב שנפטר וההתעקשות על הנסיעה לאומן....
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:00:18
כן, מראים גם את הטיפשים שהולכים לים כשהם חוחים מאומתים וגם את אלה שעלו לטיסה מאומתים
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:04:43
יעל לצערנו גם התקשורת ומעבר לזה מחצית מהחולים זה במגזר בחרדי ברור שזה לא כולם אבל רוב ההדבקות זה שם סליחה אבל לי קשה לראות אלפים בהלוויית האדמור צפופים כמו לא יודעת מה או בכיפור בתוך הבתי כנסת לי כאב הלב השנה שלא הלכתי לבית כנסת אסל העדפתי להישמר נקודה .
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:05:27
כןלם אשמים גם חרדים וגם חילונים. מכאן ומכאן אין הבדל. אבל זה לא אומר שכולם כאלו. ככה זה כשחרא צף. לא כולם חייבים להאמין שהקורונה פוגעת/אמיתית אבל לפחות שלא יכפו את זה על אחרים. יש הנחיות לכו על פי הם. זה הכל. אתם רוצים לזלזל? אין בעיה תעשו את זה עם עצמיכם אל תפגעו בשאר האנשים. שלא נדע עד שזה לא פוגש מישהו קרוב אנשים עדיין תקועים ב״לי זה לא יקרה״.. אין דבר כזה!!! זאת מגיפה שנאלץ להתמודד לחיות לצידה במשך שנים. תקפידו על הנחיות לפחות במרחב הציבורי. זה המינימום.
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:07:27
נכון .. אם נהיה מאוחדים נוכל יחד לצאת מזה. חבל כבר היינו שם!
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:07:30
ראית את כולנו יחד בהפגנה? איך הגעת למסקנות נחרצות כאלה 🤔
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:08:08
זה פוגע וחבל שיגיע ויפגע בכל אחד ואחת מאיתנו לי כואב שאם זה ההפגנות בלפור מתקיימות ולי כואב שבמגזר החרדי הרשו לעצמם להתנהג ככה בחגים בזמן שאני יושבת בבית וסובלת
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:11:14
אויייייייייששש מה הקשר כל החרדים לא נשמרים מה הקשר אלוקיים למה לעצבן למה להכליל למהה בגלל שהתקשורת מראים חרדים שלא נשמרים? אז בואי אני אגלה לך משהו כל אלה שלא נשמרים הם לא חרדים ואת יודעת למה כי מי שחרדי מקיים את המצווה ונשמרתם מאד לנפשותיכם כל אחד יכול לשים תחפושת ולקרוא לעצמו חרדי ואז שיצלמו אותו לטלוויזיה תחת כותרת חרדי מכאן באה התססה שנאה גזענות גועל נפש טהור אני לא חרדית אני דתיה ומאד מאד שומרת תפסיקו כבר להיות אכולות תקשורת ותפסיקו להכליל!!!!!
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:14:23
בגלל אלה בבלפור אני אגיד כל החילונים לא שומרים? בחיים לאאא!! אדם לאדם באשר הוא... מי ששם פס ולא שומר צריך להתבייש לא צריך לעשוצ הפגנות בשום מגזר בן אדם עם קצת קצת שכל צריך לעצור ולחשוה המדינה שלי במצוקה איך אני עוזר לה לקום ולא ליפול ממש יעזרו ההפגנות תירוץ של אנשים לצאת בחוץ ולשמור חוק עאלק משחקים אותה מוסריים והמוסר מהם והלאה... ואני מדברת על שני הצדדים
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:21:37
גילי אם היית קוראת נכון היית רואה שרשמתי אני ספציפית שברור שזה לא כולם ובכל מקום יש ויש
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 11:48:24
לא קוראת תגובות קוראת מלמעלה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 12:09:03
פוסט מיותר או פוסט פריקה לא מובן כבר . אבל שכל טחת תשמור על עצמה ומשפחתה . ושיר אין לך מה להיות גאה הזה שאת מסתכנת ומסכנת את העובר שלך .
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 12:11:46
ממש לא נכון שהחרדים לא שומרים יש כמה קבוצות קיצוניות במאה שערים וכאלה שלא שומרות בכלל ואותם מראים כל הזמן רב מוחץ של הציבור החרדי נזהר מאוד אני חרדית וכבר חצי שנה בקושי יוצאת מהבית רק למה שחייבים וגם כל מי שאני מכירה ככה זה שמראים כל הזמן את אותם אנשים בהרבה מקרים כמו לוויה וחתונה ותפילות לא מראה כלום על כולם
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 12:16:55
א אז את טועה כי אני השבוע הייתי באשדוד נסעתי לבדיקה ומה שהלך שם מטורף זה כמו שאני יגיד שההפגנות זה סתם וסתם מצלמים אותו דבר זה לא נכון ההפגנות מתקיימות וחוסר אחריות וכנ״ל במגזר החרדי שאני שומעת אישה מבני ברק אומרת בחדשות אנחנו חולים היא בעלה והילדים ואם לא היו לוקחים אותם למלונית היו מפרים בידוד כי לא ניתן להתקיים ככה בבית סגורים זה חוסר אחריות נקודה!
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 14:45:16
טניה, מי את שתחליטי שהפוסט מיותר?אני אכתוב מה שאני רוצה. זה שלקחו את זה לוויכוחים על חרדים וחילונים זה לא קשור אליי. אם כבר התגובה שלך מיותרת
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 14:56:24
לא רשמתי שום תגובה לא לעיניין ! פשוט צריך כבר להבין ולהפנים שכולנו שם !! כולנו בבית כולנו לא רואים את המשפחות לכולנו קשה זה שישבו ידסקסו על זה שמי נשמר ומי לא לא יועיל לאף אחד . כי בסופו של דבר כל אדם אחראי לגופו ! אי אפשר לשנות 100 אנשים שכל אחד יתנהל איך שהוא רוצה בסופו של דבר בריאות שלו נטו .
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 14:58:29
אבל זה לא יעזור שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. צריך להרתם ולגרום לכולם להפסיק לחפף ולהשמר כמו שצריך. כי בסוף גם אם אני אשמר, מספיק שתבוא איזו גאונה שעושה מה שבא לה למרפאת נשים שלי ובגלל אצטרך להכנס לבידוד או חלילה לחלות בקורונה
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 15:08:29
אבל שוב את לא יכולה לדעת מי חולה מי לא . עם את רואה לידך מישהו בלי מסכה אז תגידי זה לא בושה ! אני תמיד אומרת ואני אמא ל 2 וגם בסיכון אז ממש נשמרת ועם רואה התקהלות מוגזמת לא נגשת לשם בכלל
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 15:16:20
נכון, נו אז מה מיותר בפוסט, אם את חושבת כמוני
0 תגובות
0 אהבו
2020-10-09 15:20:47
כי זה רק ממרר אמהות כמוני שלא תביני אותי לא נכון הגדולה שלי עלתה לכיתה א עם את אמא גם לילד גדול את תביני זאת לתינוק זה פחות משמעותי אבל ילדה גדולה כל היום בבית במשך חצי שנה זה מתסכל אותם . ואותנו ההורים עוד יותר שאי אפשר לעשות כלום בנוגע לזה וכל המלחמות של מי אשם ומה אשם זה דפוק בעיניי לא יודעת למה בנות פה הגיבו על החרדים החילוניים נירא לי אצל כולם יש שמפרים בידוד ולא שמים מסכה אז אחרי שבמשך חצי שנה שלקחו מאתנו את כל הכיף האפשרי אפילו סתם גן חיות או יומולדת עם המשפחה או חברים כבר מבאס לקרוא פוסטים כאלה 😔
0 תגובות
0 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2019-01-22 10:11:05
שבוע 23 באיזה שבוע נפטרתן מהגינסים שלכן?? לא באלייייייי הם כל כך צבעוניים ויפים ואני מרגישה שלאט לאט הם יתייאשו ממני ולא.יעלו בכלל עד אחרי הלידה
13 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-03-30 07:56:24
אמורה לקבל מחזור השבוע וזה מה שמראה בדיקת ביוץ הגיוני? ממש שלושה ארבעה ימים לפני מחזור
3 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2020-03-31 06:25:20
חיסון שעלת היי בנות עשיתי אתמול חיסון שעלת בשעות הבוקר קמתי היום עם כאבי ראש מטורפים. נראה לכן תקין?
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2020-04-27 13:25:28
בנות דחוףף אתמול כאב לי צד ימין כמו התכווצות והבנות אמרו לי שזה תקין התרחבות של הרחם.. היום בבוקר קמתי עם הפרשה כזאת תקין לדעתכן
4 תגובות
0 אהבו
אמהות
2020-07-24 06:16:44
משטח פעילות של וייז ביבי בנות למי יש את המשטח שלהם ומרוצה ? הגודל הוא 1.40 על 2 מטר עם 1 ס"מ עובי . כשהתינוק מתהפך הוא לא דופק את ראש ברצפה ? זה ממש דק לפי דעתי ... והגודל איך הוא ? מי שיש לה תמ...
11 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-03-18 10:27:51
בנות ילדתי אתמול בערב לידה ללא תפרים אבל כשעושה פיפי שורף לי.. אמרו לי שבגלל הקטטר ..אחרי כמה זמן זה אמור לעבור? איך אפשר להקל?
9 תגובות
1 אהבו
מדברים על הכל
2021-04-19 15:22:52
ריטלין לילדה כיתה א המלצות המורה כן לתת או לא?
3 תגובות
0 אהבו