טוב אני ממש מתוסכלת אבל הזמנתי הזמנה יחסית גדולה בשילב באתר זה נראלכם הגיוני שרשום עד 7 ימי עסקים ועברו כבר 3 שבועות .. אף אחד לא עונה בנציגי שירות .. בשום פנייה לא עונים מה עושים ? הרי זה כבר שולם למי יש לי כבר לפנות 😢
הריון ולידההריון ולידה
💬10 תגובות

תגובות (10)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 באוגוסט 2021 בשעה 07:58
תלכי לסניף הכי קרוב אלייך ותגידי להם שהזמנת ושילמת גם והם יטפלו בזה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 באוגוסט 2021 בשעה 08:06
כמו שרשמה מייסם תתקשרי ישירות לסניף מימנו רכשת אם זה לא עוזר תשלחי פניה דרך האתר ויחזרו אלייך (זה עבד אצלי) ואם גם זה לא עוזר, סעי פיזית לסניף צריך להתלונן על זה, את לא הראשונה שאני שומעת שעוברת דבר כזה מולם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 באוגוסט 2021 בשעה 08:12
תפני עם הקבלה לאחד הסניפים ותבקשי לדבר עם מנהל.. אולי יוכלו לעזור לך
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 באוגוסט 2021 בשעה 08:14
פעם אחת פניתי לשירות לקוחות שלהם וענו מהר, הם יושבים באירפורט סיטי. שווה לכתוב להם בפייסבוק הודעה או למלא טופס של צור קשר.. ממש מוזר

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך