משתפת אני עובדת בשרות לקוחות בקופת חולים הייתי לפני הלידה והחזרה לעבודה מסתובבת כל יום מרפאה אחרת ולא היה תלונות. מאז ששמו אותי במרפאה קבועה הרופרות שגם ככה קשות שם ממש עושות עליי אמבוש. זה לא היית צריכה להשאיר, חופרת מידי מולם שתאכלס ביום אולי מקסימום פעמים פונה אליהם. אני לא יודעת איך לדבר מולם אני טיפוס שמדבר לא ממש יודעת לקצר ולתמצת וזה מפריע להם. מהלקוחות אין אף תלונה עליי ברוך השם. והרבה מרוצים ממני לעומת פקידות אחרות שלהן מעירים על זה. אני מרגישה שאני לא מצליחה להבין איך לדבר מולם ואני כבר מאוגוסט שם
אמהותאמהות
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2021 בשעה 13:19
יודעת שזה לא קשור לפה אבל אין פורום לזה ואני מיואשת. מרגישה ממש אמבוש עליי וחותמת שנחתמה עליי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2021 בשעה 13:19
הרופאות*
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2021 בשעה 13:43
תראי, אני מבינה אותך, אבל צריך לראות גם את הצד שלהם.. את יכולה להיות מקסימה ומדהימה, אבל כרופאים הם מאוד בלחץ וצריכים הכל מתומצת ומהיר.. אל תלכי יש על החותמת.. יכול להיות שפשוט קצרות איתך כי ככה הם.. ויכול להיות שהן אפילו בדרך העקומה שלהן מנסות להראות לך למה הן מצפות.. פשוט שיש מידע להעביר, תחשבי מה הכי דחוף, ואיך רובוט היה מעביר את זה..
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי10 בינואר 2021 בשעה 13:44
תודה לילו

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך