
משתמשת פורטי3 ביוני 2020 בשעה 13:20
לא עשיתי שיימינג בחיים - אבל להם בהחלט מגיע!
Keds פשוטטטט מזעזעים !
ברגע ששאלתי אותם על מבצע מסויים הם מייד ענו לי בחיוך ושירות נדיב כולי
אבל לאחר שביצעתי את ההזמנה והייתה לי איזשהי בעיה איתה אין עם מי לדבר! הסניפים שלהם נסגרים אחד אחריי השני, גם כשמצאתי סניף שנשאר פתוח וקיים הודיעו שסוגרים גם אותו (ממש לא מפתיע אותי)
שתבינו את התאריכים פשוט, ההזמנה שלי נעשתה אי שם בתחילת מרץ! ומאז הם לא עונים לי.
איכססססס כלכך מגיע להם הפירסום השלילי הזה!!!
מעולם לא עשיתי את זה לבית עסק גם כשעלו לי על העצבים ממש אבל הםםם- הגזימו ברמות!
מגיע להם השיימינג הזה!
ואני רק רוצה שזה לא יקרה לעוד בנות.
ברגע שמזמינים מהם אין להזמנה אמא ואבא ואין עם מי לדבר!!! וניסיתי גם במלא מספרי טלפון שלהם שהם מפרסמים שזה השירות לקוחות שלהם.
אין שום מענה
אמהות

💬20 תגובות👍1 לייקים