שקיפות עורפית אני שבוע 17+4, עשיתי שקיפות מזמן.. אבל בעקבות כמה פוסטים פה מתחילה ממש לחשוש מהתוצאה ושאולי לא הבנתי נכון. איך יצא לכן סיכוי של 1:10,000?? פליז תרגיעו אותי (מחר עושה בדיקת דם לחלבון עוברי)
הריון ולידההריון ולידה
💬12 תגובות👍1 לייקים

תגובות (12)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 בדצמבר 2019 בשעה 06:22
מאמי תשאלי רופא אף אחת פה לא רופאה ואם תשאלי כל דבר הכול מפחיד חבל להלחץ מתשובות מטורפות פה של נשים כל אחת פה מגזימה תאמיני בה' ❤🙏
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 בדצמבר 2019 בשעה 06:26
היא בשבוע 17 הגיוני מאוד שהיא עושה בדיקת חלבון עוברי. היא כבר עשתה סקר ביוכימי כי מה שהיא פרסמה זה התוצאה המשוקללת של שקיפות והסקר.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 בדצמבר 2019 בשעה 06:30
אני עדין מחכה לתוצאה של השילוב בין הבדיקות- לי אמרו שמתחת ל1:301 ממליצים לעשות מי שפיר. וזה סטטיסטיקה מאוד גבוה. הקופה רוצים לבטח את עצמם. מכירה מקרה קרוב של 1:5 תסמונת דאון של מישהי דתייה שפחדה לעשות מי שפיר בגלל הסיכון להפלה- והילד יצא בריא ברוך השם. ממה שאני רואה יצא לך 1 ל2000 פלוס. זה נשמע לי תקין לחלוטין. וגם- אם לא היה תקין מאמינה שהרופאים כבר היו חופרים לך לעשות את הבדיקה- הם לא לוקחים סיכונים כי הם פוחדים מתביעות של רשלנות רפואית. אם את לא רגועה- תמיד אפשר לוודא עם הרופא. המשך הריון קל וידיים מלאות ❤
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 בדצמבר 2019 בשעה 06:41
שאלתי רופאה, היא אמרה שזה סיכוי נמוך אבל לא הכי נמוך.. וגם רופא והוא אמר שהסיכוי נמוך. אבל אף אחד לא הסביר לי את ההבדל בין זה לבין 1:10,000 בכל מקרה ברור שאברר מחר, אבל רציתי לשמוע מכן

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

שמירת הלשון לזיכוי הרבים ותישועה הפרטית שלי *2 הלכות בשמירת הלשון* *הלכות רכילות, כלל ז’, סעיף ג’* אין חלוק בין אם המספר הרכילות לאדם עצמו, או מספר לאשתו או קרוביו, למרות שלא יגלו לו. כי וודאי האשה והקרובים כועסים על מי שסיפר את הרכילות, ובכלל רכילות. *הלכות רכילות, כלל ז’, סעיף ד’* אין הבדל אם מספר רכילות על יהודי בפני יהודי, או על יהודי בפני גוי. ולמעשה סיפר רכילות בפני גוי עוונו חמור יותר, כי עלול להיגרם ליהודי נזק או צער כתוצאה מהסיפור. ויש אנשים שנכשלים בזה, ומטילים מום לגוי בסחורה שקנה מיהודי. *קטע מספר שמירת הלשון* *חלק שני פרק ז “הזהיר מחטא הלשון, מסייע לבנין הבית העתידי” (2)* אמרו חז"ל - בשעה שנשא שלמה את בת פרעה ועבר על לאו של "לא ירבה לו נשים". עלתה הי' של "לא ירבה" לפני ה' יתברך ואמרה : שטר שבטל מקצתו, בטל כולו. אם שלמה יבטלני, מי יקיימני? (כיון שהמצוה של לא ירבה נשים שייכת רק במלך). ענה הקדוש ברוך הוא: שלמה ואלף כמוהו יהיו בטילין, ואל תיבטל אות אחת מן התורה. ומזה נראה שהקדוש מקפיד מאוד כשדבר מהתורה נעשה הפקר. ואם נתבונן איזה דבר מהתורה הוא הפקר, נמצא שעוון לשון הרע הפקר אצל האנשים שלא טעמו טעם תורה. [שנה מעוברת יב סיון] ובעוונתינו הרבים אפילו מי שמבין בדיני התורה, אין חמור אצלו עוון לשון הרע כשאר עוונות. וראיה לזה, שאם אדם יתחלף לו הבשר לבשר לא כשר, כמה יחפש תיקון לעוונו, וכל ימי חייו לא ישכח מזה. אבל אם עבר בלשון הרע, על אף שמעורב בזה לאוין מפורשים בתורה, מכל מקום לבו לא יצטער על זה לזמן רב, ולא יילך לחכם למצוא תשובה לחטאו. כל זה ראיה ברורה שהיצר הרע לא מניח לאדם להשים עיניו ולבו על הענין של שמירת הלשון. ואם כמה כמה צריך בן תורה להתחזק בענינים אלו שתלויים בכוח הדיבור, כדי שלא יהיו דברי ה' הפקר.
הריון ולידההריון ולידה
💬2 תגובות