
משתמשת פורטי24 בספטמבר 2019 בשעה 15:39
עצבנית על שילב
עשיתי הזמנה באתר של שילב ובין היתר הזמנתי שני מארזים של רגליות. היום קיבלתי את ההזמנה אבל בלי הרגליות! אומנם למשלוח צורף מכתב שהרגליות לא היו במלאי ושהם מזכים אותי, אבל עדיין זה ממש מעצבן! למה לא התקשרו אלי להגיד שאין את זה במלאי? אולי הייתי מזמינה בצבע אחר? ובדיוק עשיתי גם הזמנה בבייבי בייסיק אז אם שילב היו טורחים להתקשר ולעדכן שאין את הרגליות במלאי - הייתי מזמינה אותן בבייבי בייסיק. ועכשיו אם אזמין בנפרד אצטרך לשלם על משלוח! בקיצור מעצבן!!!
קניות

💬2 תגובות