אשמח שתעזרו לי. הי, חוזרת לעבודה 😣 שאבתי רק כמה פעמים כשהיה לי גודש. אפפעם לא שמרתי והקפאתי חלב. איך עושים את זה? מתי לשאוב? מיד אחרי ששאבתי להקפיא? כמה ימים אפשר שיהיה בהקפאה? תודה לעונות
אמהותאמהות
💬7 תגובות

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 במאי 2019 בשעה 10:49
תפרטי קצת יותר - מה השעות שאת עובדת כמה הוא אוכל? שאוב? בן כמה הוא? הוא כבר אוכל מוצקים?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 במאי 2019 בשעה 11:14
צודקתת בן 3 חודשים רק יונק ואין לי מושג כמה? כי אפפעם לא שאבתי בשביל ארוחה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 במאי 2019 בשעה 11:14
עובדת מ8 עד 3
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 במאי 2019 בשעה 11:20
קודם תראי שלוקח בקבוק תתחילי מעעשיו לתת לו בקבוק ותעשי מנות למקפיא לפי כמה שאכל לך לי בגיל הזה אכל 180 אבל הוא זללן... יכול להיות שכנראה יאכל לך 120-150 תניקי לפני העבודה ואחרי נגיד ייקח לך שני בקבוקים אחד ב10 ואחד ב1 (נניח) אז תשאבי פעמיים בעבודה בשעות שהוא אוכל תשתי המווןןן מים ותשאבי בשעות קבועות זה המתכון לשאיבות עם הרבה חלב... את יכולה לאחסן במקרר אידיאלי 3 ימים אפשרי 8 במקפיא רגיל אפשר לאחסן אידיאלי 3 חודשים אפשרי חצי שנה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

שמירת הלשון לזיכוי הרבים ותישועה הפרטית שלי *2 הלכות בשמירת הלשון* *הלכות רכילות, כלל ז’, סעיף ג’* אין חלוק בין אם המספר הרכילות לאדם עצמו, או מספר לאשתו או קרוביו, למרות שלא יגלו לו. כי וודאי האשה והקרובים כועסים על מי שסיפר את הרכילות, ובכלל רכילות. *הלכות רכילות, כלל ז’, סעיף ד’* אין הבדל אם מספר רכילות על יהודי בפני יהודי, או על יהודי בפני גוי. ולמעשה סיפר רכילות בפני גוי עוונו חמור יותר, כי עלול להיגרם ליהודי נזק או צער כתוצאה מהסיפור. ויש אנשים שנכשלים בזה, ומטילים מום לגוי בסחורה שקנה מיהודי. *קטע מספר שמירת הלשון* *חלק שני פרק ז “הזהיר מחטא הלשון, מסייע לבנין הבית העתידי” (2)* אמרו חז"ל - בשעה שנשא שלמה את בת פרעה ועבר על לאו של "לא ירבה לו נשים". עלתה הי' של "לא ירבה" לפני ה' יתברך ואמרה : שטר שבטל מקצתו, בטל כולו. אם שלמה יבטלני, מי יקיימני? (כיון שהמצוה של לא ירבה נשים שייכת רק במלך). ענה הקדוש ברוך הוא: שלמה ואלף כמוהו יהיו בטילין, ואל תיבטל אות אחת מן התורה. ומזה נראה שהקדוש מקפיד מאוד כשדבר מהתורה נעשה הפקר. ואם נתבונן איזה דבר מהתורה הוא הפקר, נמצא שעוון לשון הרע הפקר אצל האנשים שלא טעמו טעם תורה. [שנה מעוברת יב סיון] ובעוונתינו הרבים אפילו מי שמבין בדיני התורה, אין חמור אצלו עוון לשון הרע כשאר עוונות. וראיה לזה, שאם אדם יתחלף לו הבשר לבשר לא כשר, כמה יחפש תיקון לעוונו, וכל ימי חייו לא ישכח מזה. אבל אם עבר בלשון הרע, על אף שמעורב בזה לאוין מפורשים בתורה, מכל מקום לבו לא יצטער על זה לזמן רב, ולא יילך לחכם למצוא תשובה לחטאו. כל זה ראיה ברורה שהיצר הרע לא מניח לאדם להשים עיניו ולבו על הענין של שמירת הלשון. ואם כמה כמה צריך בן תורה להתחזק בענינים אלו שתלויים בכוח הדיבור, כדי שלא יהיו דברי ה' הפקר.
הריון ולידההריון ולידה
💬2 תגובות