מה עושים עם תינוקת בת 3 חודשים? אני רוצה להתחיל לסגל סדר יום אבל אני לא יודעת מה אפשר לעשות איתה? בבוקר משחקת באוניברסיטה ויוצאות לסיבוב בשכונה היא ישנה ואחרי צהריים אין לי מושג מה לעשות איתה היא בוכה וחוץ מלהרדים אותה אני לא יודעת מה לעשות איתה איך אפשר לפתח בגיל הזה חוץ מאוניברסיטה? אשמח לשמוע טיפים על דברים שאפשר לעשות וגם שתגדל קצת יותר. תודה!!
אמהותאמהות
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 במרץ 2019 בשעה 15:09
וכמה זמן היא אמורה לישון בגיל הזה??
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 במרץ 2019 בשעה 18:19
בגיל הזה הם ישנים הרבה ואין הרגלי שינה רק ההרגלי אכילת בקבוק מתחיל להסתדר כל 3 שעות בול וגם הנקה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 במרץ 2019 בשעה 19:40
מימי אני לא מסכימה איתך, אני הייתי משחקת איתה הרבה עם בובות קטנות- בזכות זה היא למדה להרים ידיים ולהחזיק צעצועים בשלב מוקדם, להקריא לה שירים 100 שירים ראשונים (לא את כולם כמובן חחח) היום היא רק רואה את הספר היא בטירוף (בקטע טוב) להיות איתה עם משטח פעילות לתת לגוף להשתחרר- בזכות זה הילדה שלי התהפכה בגיל 4 חודשים, לשים על הבטן מחזק את שרירי הצוואר וכך היא מרימה ראש... הכל לאט לאט ובהדרגתיות... והילדה שלי ישנה לילה שלם כי היא פעילה במהלך היום, כמובן שהיא גם ישנה מעולה במהלך היום, משחק בקבוק ושינה.. כמובן יש ימים שהיא עייפה ורק ישנה זה גם קורה.. צריך לזרום עם הילד ולהקשיב לצרכים שלו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי19 במרץ 2019 בשעה 22:55
תודה על הרעיונות :)

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

שמירת הלשון לזיכוי הרבים ותישועה הפרטית שלי *2 הלכות בשמירת הלשון* *הלכות רכילות, כלל ז’, סעיף ג’* אין חלוק בין אם המספר הרכילות לאדם עצמו, או מספר לאשתו או קרוביו, למרות שלא יגלו לו. כי וודאי האשה והקרובים כועסים על מי שסיפר את הרכילות, ובכלל רכילות. *הלכות רכילות, כלל ז’, סעיף ד’* אין הבדל אם מספר רכילות על יהודי בפני יהודי, או על יהודי בפני גוי. ולמעשה סיפר רכילות בפני גוי עוונו חמור יותר, כי עלול להיגרם ליהודי נזק או צער כתוצאה מהסיפור. ויש אנשים שנכשלים בזה, ומטילים מום לגוי בסחורה שקנה מיהודי. *קטע מספר שמירת הלשון* *חלק שני פרק ז “הזהיר מחטא הלשון, מסייע לבנין הבית העתידי” (2)* אמרו חז"ל - בשעה שנשא שלמה את בת פרעה ועבר על לאו של "לא ירבה לו נשים". עלתה הי' של "לא ירבה" לפני ה' יתברך ואמרה : שטר שבטל מקצתו, בטל כולו. אם שלמה יבטלני, מי יקיימני? (כיון שהמצוה של לא ירבה נשים שייכת רק במלך). ענה הקדוש ברוך הוא: שלמה ואלף כמוהו יהיו בטילין, ואל תיבטל אות אחת מן התורה. ומזה נראה שהקדוש מקפיד מאוד כשדבר מהתורה נעשה הפקר. ואם נתבונן איזה דבר מהתורה הוא הפקר, נמצא שעוון לשון הרע הפקר אצל האנשים שלא טעמו טעם תורה. [שנה מעוברת יב סיון] ובעוונתינו הרבים אפילו מי שמבין בדיני התורה, אין חמור אצלו עוון לשון הרע כשאר עוונות. וראיה לזה, שאם אדם יתחלף לו הבשר לבשר לא כשר, כמה יחפש תיקון לעוונו, וכל ימי חייו לא ישכח מזה. אבל אם עבר בלשון הרע, על אף שמעורב בזה לאוין מפורשים בתורה, מכל מקום לבו לא יצטער על זה לזמן רב, ולא יילך לחכם למצוא תשובה לחטאו. כל זה ראיה ברורה שהיצר הרע לא מניח לאדם להשים עיניו ולבו על הענין של שמירת הלשון. ואם כמה כמה צריך בן תורה להתחזק בענינים אלו שתלויים בכוח הדיבור, כדי שלא יהיו דברי ה' הפקר.
הריון ולידההריון ולידה
💬2 תגובות