תעשו לעצמכן טובה ואל תקנו ברשת מוצצים אחרי שהזמנו בחנות מוצצים קראתי ביקורות בפייסבוק . בכולם נכתב שהסחורה תמיד מגיעה פגומה . ביקשנו מס פעמים לבדוק את הסחורה עוד במחסן , המחסנאי אמר שאין אישור לדבר כזה . הגענו הבייתה והפלא ופלא המיטה פגומה לגמריי ... אחרי שבן זוגי היה סבל אנחנו צריכים לחזור עם המיטה לחנות ומנהל צריך להחליט אם הפגמים מסםיקים בכדי להחליף את המוצר . בקיצור בנות להתרחק ולא להזמין מהם מזללל שקנינו משם רק את המיטה ואת העריסה .
הריון ולידההריון ולידה
💬25 תגובות

תגובות (25)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 בינואר 2019 בשעה 19:55
עשינו את הקניה לפני חודשיים ... לקחנו את המוצרים רק היום ... אני מאמינה שהם יחליפו לנו את הציוד אבל הטרחה ועוגמת הנפש הם מה שמבאס פה . למה אי אפשר לקבל מוצר תקין ? למה הבן זוג שלי צריך להיות סבל ? למה הם לא מוכנים בשום מצב שיבדקו את המוצר עוד במחסן ?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 בינואר 2019 בשעה 19:58
ברור שאתעקש ואם צריך גם אוציא להם את המיץ . סתם נראה לי ככ מיותרר להתעסק בזה ! למה לא לספק סחורה תקינה ? הייתי צריכה לבטל אחרי כל מה שקראתי עליהם בפייסבוק 😒
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 בינואר 2019 בשעה 20:02
יאא טוב שאת אומררת רצילי לקנות חדר לקטני שלי שם!! ודבר שני המנהל לא צריך להחליט עם להחליף או לא קנית מוצר הגיע לך פגום כל עוד לא עבר הזמן שניתן להחליף אותו הוא מחוייב להחליף לך ללא שום התלבטות בכלל! ובמידה והמוצר נקנה במהלך 48 השעות חוק הגנת הצרכן הוא שניתן להחזיר את הכסף למוצר שמעל 50 שקל ואני בטוחה שזה עלה מעל 50 שקל עם 5% דמי ביטול אז שהמנהל לא יחשוב יותר מידי וואי מעצבנים אותי מנהלים כאלה מחפשים שטויות רק לא להחליף😡😤
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 בינואר 2019 בשעה 20:08
פרח - את צודקת אבל הקניה נעשתה ושולמה לפני חודשיים אך נאספה היום, לכן לא בטוחה כמה חוק הגנת הצרכן בא לטובתי ... ממליצה לך לקרוא ביקורות עליהם בפייסבוק לפני שאת מזמינה מהם משהו . לצערי קראתי הכל רק אחרי :/

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך