אזהרה!! כשאתן מזמינות מאתר נקסט וההזמנה לא עוברת לכן תזהרו מללחוץ הרבה פעמים. אני לחצתי שוב ושוב עד שההזמנה נקלטה ומסתבר שחייבו אותי 3 פעמים ושלחו לי 3 פעמים את אותם 5 הפריטים שהזמנתי!!! בנוסף שילמתי מכס מעמ 85 שח. ועכשיו צריכה להחזיר הכל סיוט. ושיזכו אותי. שימו לב.
אמהותאמהות
💬10 תגובות

תגובות (10)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 בדצמבר 2018 בשעה 21:22
אז זה פאק באתר שלהם צריך לכתוב להם שיסדרו את זה , איזה חרא זה !!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 בדצמבר 2018 בשעה 21:34
דברתי עם השירות לקוחות...כן צריך
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי18 בדצמבר 2018 בשעה 21:34
כן יש להם בעיה. גם אני נתקלתי בזה. אבל הסימן שלי זה שאם קיבלתי מייל אישור אז נקלטה ההזמנה. כי הרבה פעמים בדף שלהם זה עדיין חושב ובמקביל כבר קיבלתי מייל אישור.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי19 בדצמבר 2018 בשעה 00:37
אם זה יעודד אותך אז הבן שלי בן 2.5 שיחק עם הטלפון של בעלי וכנראה היה שם דף אינטרנט שפתוח באמזון בחיפוש שאני ביקשתי על אבקות ומרכך כביסה אמריקאים לתינוקותולחץ שם לא יודעת כמה פעמים והגיע שליח אחרי שבוע וחצי עם אבקות כביסה בארגז ענק שעלה 270$!!!!!!! אי אפשר להרים את הארגז מרוב שכבד ולהחזיר לארהב עולה איזה 170 שקל זה עדיין פה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך