
משתמשת פורטי3 בדצמבר 2024 בשעה 08:44
מתוסכלת ברמות ובאלי לפרוק
הזמנתי ארון מאיקאה עם הובלה כמובן ביום ראשון עשו לי את ההובלה וכשבאנו להרכיב גילינו ששכחו שקית עם ברגים וצירים
למחרת פניתי אליהם אחרי שיחה מתישה עם הנציג שאמר לי ״את יכולה לגשת לסניף לקחת״ והתווכח איתי שעות על זה שיקח כמה ימים אם ישלחו וזה
הסברתי לו שאני בחודש תשיעי ובעלי נמצא במילואים וזה ממש דחוף לי הוא אמר לי ״ בזמן הזה כבר יכלת להיות חצי דרך״ קיצור ממש רבתי איתו עד שלבסוף קבעו לי הובלה נוספת להיום
הגיע המוביל ושוב הביא לי את המסגרת של הארון ללא צירים וברגים, התקשרתי אליהם ושוב נאמר לי שאני צריכה לגשת לסניף ולשלם על זה בנפרד
מציינת שביום ראשון שלחתי להם אפילו בוואטסאפ תמונה של החלקים שחסרים ואף אחד לא אמר לי שזה מגיע בנפרד כולל הנציג שעזר לי עם הסקיצה של הארון בסניף
פניתי שוב בוואטסאפ ועכשיו שוב מחכה לשיחה שיקבעו לי הובלה
אני עצבנית ברמותתתתת ממש מתוסכלת מזה
הארון כולל ההובלה עלה לי באיזור ה4500 זה לא כסף קטן ואני חייבת שיהיה לי מוכן לקראת הלידה אין לי איפה לשים את הבגדים של הבייבי
ממש עוגמת נפש זאת לא פעם ראשונה שאני קונה שם אבל בהחלט האחרונה מרגישה עוגמת נפש במיוחד שכל נציג אומר משהו אחר ממש מזעזע
הריון ולידה

💬2 תגובות👍1 לייקים