תנו טיפים איך להעיר ללקוחה שמתלוננת על זמנים, ששואלת כל כמה זמן : ״נו כמה זמן מסיימים מה עוד נשאר?״ למרות שהסברתי בהתחלה את עניין הזמנים וגם בווצאפ לפני שהלקוחה מגיעה. אני עוסקת בהחלקות שיער שהממוצע זה בין 5-7 שעות לשיער ארוך! והן לא מפסיקות להתלונן למרות שאני שיא ביסודית ומקצועית עובדת מהלב ולא מרפא עד שהתוצאה לא מושלמת! אני ממש מרגישה לפעמים שהן לוקחות לי את השליטה של זה *שאני בעלת העסק* והן הלקוחות. ולפעמים אני מרגישה שהן מידי מגזימות מדיבור שלהן ובהתנשפות שלהן היום היתה לי לקוחה שאמרתי לה שיקח לנו 5 שעות ויצא בול 5 שעות החלקה על שיער עבהה מאודד וארוך והיא כל רגע מתנשפת לי, כמות הפעמים שהערתי לה ״תרימי ראש, תיישרי ראש״ אני רובה לדאוג שאני לא חוצה מידי את הגבול של להיות נחמדה ושירותית אליהן כי לפעמים זה מרגיש מוגזם
מדברים על הכלמדברים על הכל
💬17 תגובות

תגובות (17)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי20 בנובמבר 2024 בשעה 23:28
וואי זה לא קל מה שאת מתארת . צריך לעבור איתך לראות מה את שונה מאחרות האם רק לך לוקח יותר זמן. וגם אם כן. צריך לדבר לפני את מוכנה לתהליך .בעצם להשליך עליה את העול של הזמן . כמו וואו איזה מטורף יצא לך את מוכנה להתחיל את מסוגלת לשבת 5 שעות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 בנובמבר 2024 בשעה 03:37
חיים 5 שעות ל7 שעות????
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 בנובמבר 2024 בשעה 07:29
יש לי שיער עבה וארוך בחיים לא לקח מעל 4 שעות את מדבר על שיער אולי של אתיופיות? עם זה אני לא יודעת כמה זמן לוקח אולי זה שונה אבל בכללי אם זה שיטה ייחודית שלך שלוקחת ככה תגידי מראש ואם היא לא מבינה בעיה שלה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 בנובמבר 2024 בשעה 17:38
בנות אני עוד לא חודש בתחום רק פתחתי את העסק

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות