
משתמשת פורטי20 בנובמבר 2024 בשעה 21:47
תנו טיפים איך להעיר ללקוחה שמתלוננת על זמנים,
ששואלת כל כמה זמן : ״נו כמה זמן מסיימים מה עוד נשאר?״ למרות שהסברתי בהתחלה את עניין הזמנים וגם בווצאפ לפני שהלקוחה מגיעה.
אני עוסקת בהחלקות שיער שהממוצע זה בין 5-7 שעות לשיער ארוך! והן לא מפסיקות להתלונן למרות שאני שיא ביסודית ומקצועית עובדת מהלב ולא מרפא עד שהתוצאה לא מושלמת! אני ממש מרגישה לפעמים שהן לוקחות לי את השליטה של זה *שאני בעלת העסק* והן הלקוחות.
ולפעמים אני מרגישה שהן מידי מגזימות מדיבור שלהן ובהתנשפות שלהן
היום היתה לי לקוחה שאמרתי לה שיקח לנו 5 שעות ויצא בול 5 שעות החלקה על שיער עבהה מאודד וארוך
והיא כל רגע מתנשפת לי, כמות הפעמים שהערתי לה ״תרימי ראש, תיישרי ראש״
אני רובה לדאוג שאני לא חוצה מידי את הגבול של להיות נחמדה ושירותית אליהן כי לפעמים זה מרגיש מוגזם
מדברים על הכל

💬17 תגובות