אז נניח והייתן בחופשה חלומית בארץ עם בן הזוג במלון נחשב ליוקרתי.. ובאחד הלילות שמעתם רעש ומסתבר שיש עכבר בחדר.. (רעש וצואת עכברים על הדברים שלכם) והעבירו אתכן חדר באמצע הלילה ולמחרת הציעו פיצוי זעום של 25% על הלילה השני. איך הייתן מגיבות?
מדברים על הכלמדברים על הכל
💬20 תגובות

תגובות (20)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באוקטובר 2024 בשעה 12:14
הייתי דורשת פיצוי על כל החופשה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באוקטובר 2024 בשעה 12:14
איכס איזה מלון זה? שנדע לא ללכת ממש בא להקיא עכשיו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באוקטובר 2024 בשעה 12:22
זוועות עד עכשיו אנחנו בהלם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 באוקטובר 2024 בשעה 13:30
אני בתחום המלונאות. יכולה להגיד לך ש25% על הלילה השני זה פיצוי הולם מאוד משהו שברוב הבתי מלון לא נותנים. גם לא בבעיית "מזיקים". תגשי למנהלת קשרי לקוחות/יחסי ציבור, תסבירי לה את הסיטואציה ואת ההרגשה שלך. היא תתן לך מה שתוכל במסגרת תפקידה ואישור מנכ"ל. פליז לא לכעוס עליה או להתעצבן עליה, בטוחה שהיא תעשה את המקסימום שהיא יכולה 🙏

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך