היי בנות, קניתי אולטרסאונד ביתי, כשאני נכנסת לאפליקציה רשום לי שצריך איזשהו קוד QR שאותו אני צריכה לקבל מהגורם המטפל ולא נותן לי להתחיל בבדיקה. דיברתי עכשיו עם התמיכה ולא הצליחו לעזור לי, אמרו שאולי זה לא נותן לי בגלל שהגרסה שלי בטלפון ישנה, למרות שהטלפון עצמו כן תומך במכשיר. עוד מישהי נתקלה בזה ויודעת איך אפשר לפתור את זה?
הריון ולידההריון ולידה
💬11 תגובות

תגובות (11)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 בספטמבר 2024 בשעה 17:54
את צריכה אולי להכנס לאתר של הקופח לאשר את זה ואז…
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 בספטמבר 2024 בשעה 18:15
את אחרי שבוע 14? גם לי עשה ככה בהתחלה ולא הצלחתי תסגרי את כל החלונות של הטלפון ואז תיכנסי לאפליקציה של האולטראסונד ואחרי שיש התאמה וזה מבקש ממך לפנות לגורם הרפואי כנסי לאפליקציה של כללית ותעשי התחלת סריקה *תחברי את הטלפון למכשיר בלי מגן *תבדקי שיש סוללה במכשיר וגם בטלפון
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 בספטמבר 2024 בשעה 18:20
קודם כל נכנסים לאפליקציה של כללית, לוחצים מצד שמאל למעלה ויורדים למטה ולוחצים בדיקת אולטרסאונד ביתית. לאחר מכן זה עושה לך לסמן אישור והתחל סריקה. אחרי זה את מועברת לאפליקציה של המכשיר, שם עושה סנכרון בין המכשיר לטלפון ואז רק מתחילה הבדיקה.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 בספטמבר 2024 בשעה 18:21
שלב 1

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך