
משתמשת פורטי7 בינואר 2024 בשעה 21:02
היי בנות אשמח לעצתכן
היי
רכשתי פינת ישיבה לפני כשנה כשהייתי בשמירת הריון
הפינת ישיבה הגיעה לביתי והמובילים הרכיבו את הרגלים של הספות.
לאחר *כמה שעות* הספה שקעה ונשברה ופניתי לחנות שממנה רכשתי.
הגיעו אנשי שירות לאחר מס' ימים לסדר את הספה בביתי ולטענתם הרגלים הורכבו לא נכון מה שגרם לשקיעת הספה. גם לא ממש היה לי יכולת לבדוק את התיקון כי לא יכלתי להתכופף בזמן השמירה.
כעבור 9 חודשים פניתי לחנות שהספה מתפרקת בחלק אחר שלדעתי אינו נבדק כיצד הרגלים שלו הורכבו וגם בחלק ש"תוקן". החנות נמנעה מלהשיב לפניותי ופניתי אליהם היום שוב בתום תקופת האחריות אך עדיין מתנערים מאחריות.
החנות מציינת בספח ההזמנה שיש אחריות אך נמנעת מלתת אחריות לשבר אך טענתי שזה נגרם כתוצאה מאספקת מוצר כושל מלכתחילה.
מה הייתן עושות?
הריון ולידה

💬4 תגובות