מה אני עושה? 😢 הזמנתי חופשה ברגע האחרון, אחרי המווווןןןןןןן זמן שלא יצאנו לחופש התקשרו מהחברה ואמרו שאין מקום במלון ומעבירים למלון דומה שאלתי בפירוש על הביקורות ואמרו מצוין ועוד הוספתי כסף, חזרתי הביתה נכמסתי לבדוק והביקורות מזעזעות, נקיון, שירות, אוכל הכל ממש גרוע לפי ביקורות באתרים שונים מילא אם היינו רק אנחנו אבל אנחנו נוסעים עם הילדים כולל תינוק ואין עם מי לדבר, רק מענה אוטומטי
הריון ולידההריון ולידה
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 בספטמבר 2023 בשעה 18:42
עושה ביטול עסקה דרך חברת אשראי ומשאירה פניה למשרדים של המלון איזה מלון זה? אני אחפש לך למי לפנות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 בספטמבר 2023 בשעה 19:01
בקוס, דרך הדקה ה 90
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 בספטמבר 2023 בשעה 22:05
מחילה חשבתי בארץ , בחול אין איך לעזור באמת תכננתי לדבר ישיר עם המלון ותעשי ביטול עסקה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי4 באוקטובר 2023 בשעה 12:59
מעדכנת אתכן, דקה 90 באמת לא עשו כלום ולא עזרו ולא הסכימו לבטל החלטנו נוסעים ומקווים לטוב היה מלון מדהים, אפילו שאלנו אותם מה העניין עם הביקורות השליליות והסבירו לנו שאכן היתה להם בעיה אבל הם יוצאים ממנה, לנו היתה חוויה מצויינת

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך