מטולטלת מאוד מחוויה לא נעימה שעברתי ביום שישי האחרון עם קופת החולים שלנו. הבת שלי , בת שנה וקצת, נפלה ביום שישי בצהריים מהספה, על שולחן הסלון ונחבלה באף, מלא דם ובכי. התקשרתי מהר לרופא אונליין וביקשתי ממנו הפניה למיון, הוא שאל איפה אני רוצה, עניתי ואמר שיכניס. הגעתי למיון ו... אין הפנייה. הבת שלי מבוהלת ובוכה ואני רק רוצה להיות איתה. הנציגה בקבלה אמרה לי שאין בעיה, שאפתח תיק ולאחר מכן אביא הפניה והיא תטפל בביטול החוב. וכך עשיתי. התקשרתי בנתיים שוב לרופא אונליין לבקש הפנייה מחודשת . עונה לי רופאה, שאני בקושי הצלחתי גם ככה להבין, אומרת לי פשוט ככה- אם כבר פתחת תיק אין לי אפשרות להביא לך הפנייה, תשלמי. וניתקה. התקשרתי שוב לאונליין, שוב היא ענתה. הפעם אני כבר בוכה ומתחננת אליה להפנייה (כבד עלינו מאוד מאוד תשלום כזה...) בסוף היא הכניסה לי הפנייה וכתבה שאני דרשתי ממנה אותה בכעס. כל החוויה הזאת טלטלה אותי ממש. ואני סתם צריכה לפרוק.
אמהותאמהות
💬8 תגובות

תגובות (8)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי12 באוגוסט 2023 בשעה 21:02
מבאס לגמרי... איך הילדה בסדר??
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי12 באוגוסט 2023 בשעה 21:37
מאכפת לך שתגיד מה שהיא תגיד העיקר קבלת הפניה אנחנו משלמים על זה!!! כל חודש הקופה מקבלת כסף ועכשיו שאת צריכה אותם, מגיע לך לקבל מהם הפניה... מה עם הילדה עכשיו?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי12 באוגוסט 2023 בשעה 21:40
הילדה בסדר ברוך השם. אני ממש ממש מקווה שלא יחייבו אותי ..
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי12 באוגוסט 2023 בשעה 21:46
חצופה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך