
משתמשת פורטי12 באוגוסט 2023 בשעה 20:55
מטולטלת מאוד מחוויה לא נעימה שעברתי ביום שישי האחרון עם קופת החולים שלנו.
הבת שלי , בת שנה וקצת, נפלה ביום שישי בצהריים מהספה, על שולחן הסלון ונחבלה באף, מלא דם ובכי.
התקשרתי מהר לרופא אונליין וביקשתי ממנו הפניה למיון, הוא שאל איפה אני רוצה, עניתי ואמר שיכניס.
הגעתי למיון ו... אין הפנייה. הבת שלי מבוהלת ובוכה ואני רק רוצה להיות איתה. הנציגה בקבלה אמרה לי שאין בעיה, שאפתח תיק ולאחר מכן אביא הפניה והיא תטפל בביטול החוב.
וכך עשיתי. התקשרתי בנתיים שוב לרופא אונליין לבקש הפנייה מחודשת . עונה לי רופאה, שאני בקושי הצלחתי גם ככה להבין, אומרת לי פשוט ככה- אם כבר פתחת תיק אין לי אפשרות להביא לך הפנייה, תשלמי.
וניתקה. התקשרתי שוב לאונליין, שוב היא ענתה. הפעם אני כבר בוכה ומתחננת אליה להפנייה (כבד עלינו מאוד מאוד תשלום כזה...)
בסוף היא הכניסה לי הפנייה וכתבה שאני דרשתי ממנה אותה בכעס.
כל החוויה הזאת טלטלה אותי ממש. ואני סתם צריכה לפרוק.
אמהות

💬8 תגובות