פשוט מעצבן! קניתי לפני 3 שבועות עגלה במוצצים פתח תקווה ונתנו אפשרות להגיע לקחת אץ העגלה ביום האשפוז ויהיה שם מישהו שירכיב את העגלה. כמובן שצריך להתקשר 40 דקות לפני. היום השתחררנו וכמובן שהתקשרנו עשרות פעמים ולא היה מענה בסניף ובשירות לקוחות אז החלטנו שבעלי ילך לסניף כי זה דחוף (אנחנו משתחררים עם העגלה). בסניף אמרו שמתקין העגלות חולה ולכן אין מי שיתקין. מי שנמצא בחנות מוכן להתקין אך לא מוכנים לקחת אחריות על התקנה שגןיה! מעבר לשחרןר אני צריכה את העגלה לדברים נוספים... פשוט חוסר אחריות. אם לפחות היו עונים לפני...
הריון ולידההריון ולידה
💬8 תגובות

תגובות (8)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי9 ביולי 2023 בשעה 08:51
תגידי להם שאת השירוץ הזה תעבירי הלאה להרבה בנות שיכלו להיות לקוחות שלהם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי9 ביולי 2023 בשעה 08:56
באמת השירות שלהם לא משהו בשישי היינו שם רצינו לקחת בוסטר לרכב בקושי מתייחסים יש שם בן אדם אחד בכיסאות ומלא אנשים… מה אני אגיד לכם כנראה צריכים שיפור בשירות דחוף וגם כוח אדם.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי9 ביולי 2023 בשעה 08:57
חצופים מה זה לא לוקחים אחריות יכלו להתקשר לעדכן אותך שאין מתקין הייתי מחזירה להם את הכללללל
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי9 ביולי 2023 בשעה 09:10
פשוט הזיה....היא עוד אומרת לי איך לא אכפת לי שלמתקין כואבות השיניים

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות