שבוע 24 הרגשתי תנועות ברורות רק אתמול בבוקר וכל היום לא הרגשתי עד עכשיו תנועות יש מצב שהם בהחלט יושנים 19שעות ביום כמו שכתוב בגוגל ? כל כמה זמן אתן מרגישות את התנועות ?
הריון ולידההריון ולידה
💬5 תגובות👍1 לייקים

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי3 בפברואר 2022 בשעה 17:06
תאכלי משהו מתוק ותשכבי על צד שמאל בדרך כלל ישר מרגישים אותם.. לפעמים את עסוקה במהלך היום וזה נראה לך שלא הרגשת. בכל מקרה מעקב תנועות מתחילים רק משבוע 27-28
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי3 בפברואר 2022 בשעה 17:26
כנראה שהוא שינה תנוחה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי3 בפברואר 2022 בשעה 17:31
בין שבוע 24-28 יש חשיבות לתנועות תאכלי משו מתוק ועל צד שמאל את הריון תאומים לא לוקחים סיכון תעדכני
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי3 בפברואר 2022 בשעה 17:43
תודה בנות דווקא השבוע ממש הרגשתי אותו טוב היה פעיל בבטן ופתאום שקט מאתמול ואני מרגישה בסדר אין כאבים או משהו

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

מתלבטת כלכך וצריכה את עזרתכן ❤ נמצאת בטיפולי פוריות (פוליציסטית) עד לפני חודש הייתי אצל רופא אחד והחודש עברתי לרופא אחר. עוד לא התקדמנו לזריקות של גונאל אלא רק עם כדורים להשראת ביוץ. עשיתי 2 מחזורים עם איקקלומין שלא הביא ביוץ, 2 מחזורים עם לטרוזול שגם לא הביא ביוץ, ובגלל זה עברתי לרופא מומחה. עשיתי איתו עוד סיבוב של לטרוזול אבל הגברנו מינון ל3 כדורים ביום והפעם הייתה תגובה ממש יפה, היה זקיק מוביל אבל לצערי הביוץ קרה יום אחרי שסיימתי את הכדורים (ביום ה10) וכנראה פספסנו אותו כי התחלתי מעקב זקיקים ביום ה11, בכל זאת ניסינו אוביטרל ביום ה11 והזרעה ראשונה ביום ה12 וכמובן שזה לא צלח כי הביוץ כבר היה... מתלבטת ממש אם להתקדם לזריקות גונאל f או לנסות עוד חודש אחרון עם לטרוזול והפעם להתחיל מעקב זקיקים מהיום ה9 למחזור כדי לא לפספס ביוץ. נורא לא בא לי להתעסק עם זריקות כל יום וגם כנראה שזה יאריך לי את החודש כי הגעה לביוץ עם זריקות לוקח יותר זמן...ומצד שני ממש בא לי שזה כבר יקרה!!!!! צריכה להחליט עד מחר כי מחר אמורה להתחיל את אחת מהאופציות 😔
הריון ולידההריון ולידה
💬8 תגובות
חוויה מגעילה בשילב שילב היקרים אני חווה אצלכם חוויה מאכזבת לא שירותית ולא משביעה בעליל!!!! בהיותי בהריון ראשון כולי מתרגשת לקנות את כל הרהיטים והדברים שתינוק צריך(חדר, עגלה,סלקל ועוד..) אני ובעלי ניגשנו לסניף שילב באשקלון, קיבלנו מהיועצת מכירות שירות טוב ומרצה מאוד וביצענו הזמנה של כל הדברים שהזמנו.. ילדתי בספטמבר 2020 וקיבלתי את כל הדברים שהזמנתי , לבן שלי עדין לא מלאו 5 חודשים והעגלה שלו(השלדה) כבר ביקרה 3 פעמים במעבדת התיקונים של שילב לאחר שטענתי שהנסיעה אינה חלקה והעגלה רועדת בעת הנסיעה בה , שיש לבדוק את הגלגלים של העגלה ואת השלדה עצמה,אז כל פעם שהעגלה הייתה בתיקון לקח עד שבועיים שהיא חזרה.. מה שאומר שכמעט כחודשיים הילד שלי היה בלי עגלה, אז בפעם הראשונה שימנו לי את העגלה-חזרה מתיקון ללא כל שינוי, לאחר מכן שלחתי את העגלה בפעם השניה מאותה סיבה שלא תוקנה, הציעו לי להחליף את הגלגלים ואישרתי את ההחלפה,העגלה חזרה אחרי בערך 16 ימי עסקים שהתיקון עצמו ורשום בטופס התיקון עד 14 ימי עסקים, העגלה חזרה עם גלגלים חדשים אך לא בצבעם המקורי(חזרו בצבע כסף והצבע המקורי הוא שחור), באותו רגע שהציעו לי להחליף את הגלגלים לא נאמר לי שהם אינם תואמים לעגלה ואינם שייכים לה מבחינת צבע ואני מתמימות ומתוך רצון שתהיה לי עגלה כמו שצריכה להיות תקינה לא שמתי לב באותו הרגע שהצבע לא תואם, פניתי שוב לסניף והם לא היו מוכנים לשמוע ונשענים על שאישרתי להם את ההחלפה וטוענים שאין במלאי גלגלים שחורים מבלי לבדוק, עירבתי את שירות לקוחות ובקיצור בלאגן שלם של חוסר התחשבות וטיפול בלקוח(אני), לאחר בירורים באותו היום מנהלת הסניף אמרה לי שהעניין יטופל וינסו להחליף לי לגלגלים שחורים אז אני מחכה לטיפול בינתיים... לאחר שבועיים וחצי לא קיבלתי תשובה ומענה לטיפול שנאמר לא משירות לקוחות ובטח שלא מהסניף, פניתי לסניף בהודעה ובפלאפון אך לא היה מענה, פניתי לשירות לקוחות במייל ובפלאפון על כך שלא קיבלתי תשובה לטיפול שלי ומה התשובה של שירות לקוחות?:״כנראה הייתה אי הבנה והסניף חשב שאנחנו חזרנו אליך ואנחנו חשבנו שהסניף חזר אליך״ , ״בינינו עכשיו כמה מפריע לך הצבע של הגלגלים?״,ובעצם אף אחד לא חזר אלי והשארתם אותי באוויר,אלא אני פניתי אליכם, שאני רוצה גלגלים שחורים חדשים כפי שמגיע לי וכפי מה שתואם לעגלה, בלי לבדוק ובלי לטפל בנושא נאמר לי שאין במלאי ושאם אני רוצה שוב לשלוח לתיקון את העגלה ושהמבקרת במעבדה תבדוק שוב את השלדה לפי בקשתי כי אינה תקינה ואם תקינה שיחליפו לי לגלגלים הקודמים שלי,פניתי לסניף פעם שלישית ושלחתי את העגלה לתיקון אחרי ששירות לקוחות והסניף מסלפים דברים על ימין ועל שמאל ושולחים מייל למעבדת התיקון שאני רוצה שיחליפו לי לגלגלים הקודמים מבלי לבדוק אותה שוב(סילוף הדברים שנאמרו)ונותנים שירות של תת רמה ונאמר לי מהמוכרת ״נמאס לי ממך״, העגלה חזרה מתיקון היום אחרי שבוע ולא נעשה כל דבר בעגלה החליפו לי לגלגלים הקודמים ובזה אתם חושבים שנגמר הסיפור, אז לא, שילב היקרים רוצה להגיד לכם שכשעושים אצלכם קניה השירות יוצא דופן ועליוני אך כשיש כל בעיה השירות שלכם מתהפך 180מעלות יוצא דופן ותת רמה!!!! חוצפה שאין כדוגמתא, שירות לא מרצה לא מספק ומשביע את הלקוח שבסהכ רוצה שלילד יהיה עגלה כמו שצריכה להיות !! מציינת שבכל פעם שהעגלה חזרה מתיקון לא קיבלתי שום טופס תיקון של המעבדה של מה עשו ותיקנו ומה לא.. אציין בנוסף ששירות הלקוחות שלכם אינם החלטיים בתשובתם ו״מסבנים״את הלקוח פעם אומרים לי שאין במלאי וכשיהיה במלאי את הגלגלים נתחיל את התהליך מהתחלה ופעם אומרים שאין במלאי ולא יודעים מתי יהיה ופעם אומרים שלא יהיה בכלל שהדגם של העגלה כבר לא נמכר,שילב אתם אכזבה אחת גדולה ואין לי ברירה אלא לגשת איתכם לתביעות מה שלא רציתי שיקרה אבל אולי ככה אקבל את השירות והפיצוי כמו שצריך להיות וכפי שמגיע לי ולכל לקוח ולקוח אצלכם!!!! — ב-‏שילב‏.
הריון ולידההריון ולידה
💬6 תגובות👍2 לייקים