תגידו, קניתי טיטולים 4 ב100 בסופר פארם של האגיס כולם מידה 1, פתחתי חבילה אחת וכבר כמה ימים שבורח לבייבי שלי הפיפי בבגדים נראלי זה סימן לעבור למידה 2. איך אני יכולה לבקש שיחליפו לי את ה3 חבילות הסגורות מידה? אין לי את הקבלה וכבר עבר שבוע מאז שקניתיי חבל לי כי זה כסף
אמהותאמהות
💬7 תגובות

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 בינואר 2022 בשעה 23:05
יחליפו... אבל... לדעתי זה לא קשור למידה, האגיס ככה... סופר פארם ממש בסדר בקטע הזה, יכולים לאתר קבלה לפי הכרטיס אשראי וגם כשלא הם בדכ עושים החלפות כאלו...
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 בינואר 2022 בשעה 23:14
תנסי אני החלפתי בסופר-פארם ללא קבלה הקופאית שם אמרה לי אין בעיה זה רק מידה היא רק הסתכלה שהחבילה סגורה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 בינואר 2022 בשעה 23:14
החליפו לי בסופר פארם בלי בעיה תלכי תנסי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי23 בינואר 2022 בשעה 00:21
האגיס טיטול זוועה כל שלוש שעות הילד רטוב כאילו הוא בלי טיטול לא ראיתי דבר כזה.. בלי קשר למידה כי המידה הייתה מעולה, עברנו לפמפרס פרימיום וזה פשוט עולם אחר.. פעמים בודדות שדולף

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך