הריון ולידה
2023-03-30 05:58:13
סלחו לי, אבל כל האמהות שקונות דונה לא מתחשבות בתינוק שלהן. מתחשבות בעצמן ובנוחות שלהן. צפוף לו שם, לא נוח, הוא מקופל כמו כדור, זה לא בריא לגב ולתמיכה של הראש. למה לא להשתמש בעגלה? ואל תגידו שזה כמו שהוא בבטן. אז דונה זה פתרון? בשביל זה יש את אמא שתיתן לו חום ואהבה בזרועות שלה.
152 תגובות
17 אהבו

תגובות

2023-03-30 05:58:47
מה את אומרת
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 05:58:56
איזה פוסט מיותר
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-30 06:00:09
מסכימה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:01:00
עם מי את מסכימה נטלי עם כותבת הפוסט?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:02:41
כן, דונה=טרנד חולף אני רואה הורים ששמים את הילד רוב היום שם...זה עצוב לי. גם נסיעה גם קניות של שעות והכל שם...זה פוגע בילד....גם כיסא בטיחות לא נועד שהיחד יחייה בו..
0 תגובות
39 אהבו
2023-03-30 06:02:52
בתור אמא ובתור עובדת של שילב למעלה משלוש שנים , (אני כבר לא שם אז שלא תגידו שאני מוכרת לכן) זה המצאה גאונית שנוחה גם לאמא וגם לתינוק , תינוק לא אמור לשבת שם מעל 40 דקות ולירידה לסופר או לטיפת חלב זה הדבר המושלם!!!! ולכתוב דבר כזה שאנחנו לא מתחשבות בתינוק שלנו את יכולה לדחוף אתזה את יודעת לאן פשוט אמירה מגעילה באמת . התינוק שלי מקבל הרבה יותר חום ואהבה ממה שאת נותנת אני בטוחה
0 תגובות
10 אהבו
2023-03-30 06:04:56
אמהות שקונות דונה ועושות ממנו תחליף לעגלה זה לא תקין , הדונה מאוד נוחה אבל צריך לדעת לא להתשמש בה מעבר ל40 ד , כי זה לא נוח והורס את הגב של התינוק .
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-30 06:05:55
אם עבדתי בשילב זה אומר שאני קצת מבינה מאחורי הקלעים מאמי ויודעת בדיוק מה יתרונות ומה חסרונות יותר ממישהי רגילה שרואה אתזה בחנות. , עברתי על הדונה 5 הרצאות .
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-30 06:07:42
הודו להשם כי טוב , מאמינה שהיא התכוונה לאמהות שהופכות את הדונה לעגלה היחידה שלהן ותוקעות את הילד מעבר לשעתיים בדונה ,
0 תגובות
7 אהבו
2023-03-30 06:08:10
בסדר אז זאת דעתך, וזאת דעתה של כותבת הפוסט. צריך ללמוד לקבל דעה שונה משלך גם אם את לא מסכימה איתה. אם את שלמה עם עצמך אז זה לא יערר אותך ולא תצטרכי לדחוף דעות של אף אחת לתחת . בהצלחה בחישוב 40 דקות
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-30 06:08:22
גל- לא משנה למה היא התכוונה הניסוח שלה פשוט באמת העלה לי את הסעיף בשניה . יש דרך לרשום דברים ושלא תוריד אמהות אחרות כדי להרים לעצמה
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 06:08:46
נטלי לא מחשבים 40 דקות אל תדאגי
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:10:30
אז בואי אני אגיד לך משהו עובדת בשילב היקרה. אתם השקרנים הכי גדולים. לי אמרו בשילב שהילד יכול לבלות כל היום בדונה!!!! טעות חמורה!!!!! ולא מרימה לעצמי. כותבת את האמת. דונה מבחינתי זה כלוב. רואה אמהות מטיילות בקניון שעות עם הדונה והתינוק בנתיים סובל בפנים.
0 תגובות
14 אהבו
2023-03-30 06:13:14
אנונימית עזבי, אין טעם להוכיח כלום. אם אני בטוחה בדעות שלי - פוסט בפורטי לא יערר אותי. כנראה שנגעת בנושא רגיש
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 06:15:09
מסכימה לחלוטין.. לא קניתי דונה ולא מתחרטת לשניה. אין על הנוחות של תינוק רך שרק נולד באמבטיה של העגלה. אני גם חושבת שהדונה מאוד צפופה ולא בריאה לתינוקות בכל שלבי הגדילה.
0 תגובות
8 אהבו
2023-03-30 06:15:27
תלוי יש ויש. אני אישית קניתי נטו לאוטו ואם צריך לקפוץ רגע מהאוטו / לחנות או משהו קצר זה נוח רצח. יש אימהות שחושבות שזה עגלה ומשאירות בזה את הילד יום שלם וזה עצוב מאוד,לצערי מכירה אחת כזאת שהילד שלה פשוט זרוק שם יום שלם ומעבר לזה שהוא מוזנח יש לו גם ראש אקום בגלל זה וזה גם הורס להם את הגב.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:17:42
אנונימית מתוקה כנראה שהעובדת שאליה ניגשת לא מספיק מקצועית. ונטלי ממש הצחקת אותי , היא לא נגעה בשום נושא רגיש יש דרך להתנסח ולרשום דעה, לא לרדת על אמהות אחרות שלא נותנות חום ואהבה לילד שלהם בגלל פאקינג דונה! ודרך אגב הילדה שלי בת שנתיים וחצי אז כבר עברנו את השלב של הדונה באופן מושלם
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 06:18:05
ומי שמעבירה שם יום שלם את התינוק שלה זה לא תקין, זה נטו לדברים קצרים כדי לא להרכיב עגלה כל יציאה מהאוטו
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 06:18:14
תראי זה לא מדויק בכלל דונה זה סלקל לכל דבר רק שהוא על גלגלים כמו כל דבר אם לא משתמשים נכון זה יפגע בילד וההורים אלה שישלמו את המחיר של טיפולים אחרי זה.. לדונה יש הגבלות ובעידן שלנו כולן חשופות להגבלות האלה. אם משתמשים נכון זה לא עושה שום נזק. אם מגזימים כמו שהרוב עושות אז כן בוודאי שזה יעשה נזק. לאנשים במדינה שלנו יש נטייה להגיד על כל דבר ״לא יקרה כלום״ ולקחת דברים לקיצון ואז את רואה אותם יושבים בהתפתחות הילד וצועקים שאין תורים והילד בעיכוב התפתחותי חמור. צריך להבין שבגוף האדם דבר משליך על דבר. בעיה בשלד יפגע בכלל ההתפתחות, ככה אנחנו בנויים. לדחוף ילד לסלקל עד גיל שנתיים שיושב בפנים כמו עכבר במלכודת כי זה נוח לי או לטייל יום שלם בזמן שהילד בסלקל זו נטו טיפשות ופגיעה יזומה בילד. אם נשמעים להוראות ובאמת עושים את זה נכון זה אחלה מוצר. הכל עניין של איזון, להגיד חד משמעית על מוצר שהוא מזיק זה לא נכון. צריך לדעת להשתמש במוצר נכון..
0 תגובות
5 אהבו
2023-03-30 06:18:31
לא חסר אימהות שיושבות בבית קפה שעות והילד תקוע שם , מסתובבות בקניות, נוסעות נסיעות ארוכות. באמת שזה הזוי שדבר כזה נמכר בכלל.מעבר לזה שגם מבחינת שימוש בדונא ככיסא בטיחות זה לא בטיחותי. לא צריך לעבוד בשום רשת כדי לחקור ולהבין שיש כיסא בטיחות טוב ובטוח למקרה של תאונה חלילה ויש טרנד מטופש שנוח להורים לשלוף את הילד ב2 דקות.
0 תגובות
9 אהבו
2023-03-30 06:23:38
תמר, את צודקת חלקית לדעתי. כי בסופו של דבר יש הורים שלא יודעים ולא מודעים. לרוב הם גם לא האשמים. פשוט עושים שימוש לא נכון במוצר שהבעיות בו ידועות. אז למה מלכתחילה להוביל את התינוקות לעיכוב התפתחותי וגדילה לא תקינה? זה בגלל שענף התינוקות חושב רק כסף כסף כסף.. ומי נפגע בסופו של דבר? התינוקות שלנו. אז כן, אני חושבת שזה נכון שהיא העלתה פה את הסוגייה הזו, כי יש אמהות שפשוט לא מודעות לכמה שזה מזיק!
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 06:24:28
אז אם אמא אכפת לה מהתינוק שלה כל מוצר שהיא תקנה היא תחקור עליו לא רק בחנות אלא גם באינטרנט ותדע בדיוק מה מותר ומה אסור .
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-30 06:27:01
אמא מאוהבת מה זה לא יודעים?? את קונה מוצר בלי לבדוק עליו? יש מלאאאא מידע ברשת ואפילו כתוב על האריזה הכל. לא צריך להיות גאון כדי לקרוא קצת לפני
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:28:13
תמר עזבי באמת מצד אחד הן אומרות שאנחנו לא מעניקות חום ואהבה ולא אכפת לנו מהילד ומצד שני הן לא קוראות וחוקרות על מוצר שהן רוכשות לילד
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:28:28
אמא מאוהבת יש הורים סתומים זה לא דבר חדש ! זה לא מתבטא רק בלשים ילד בדונה תהיי בטוחה. אי אפשר לתקן את העולם ותמיד יהיו ילדים אומללים לצערנו. אז אתם ראיתם את הילד זרוק בדונה נו ואם לא היה דונה אז הוא היה מטופל ? לא. היה משהו אחר שאותם אימהות היו עושות שגורם נזק כי זה הבעיה באנשים ולא במוצר. סל קל יש שנים לכולם יודעים שזה לא מיועד לשים שם ילד יום שלם אז מה את חושבת שפעם לא היו כאלה שתקעו שם את הילדים יום שלם ? היו בטוח בקיצור זאת דעתי 🙂
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:30:15
תמר, שמעתי לא פעם ולא פעמיים מאמהות ״לא ידעתי שאסור הרבה זמן בדונה״. או שהן כן יודעות אבל עושות מה שבא להן..
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:31:20
אמא מאוהבת על תהיי תמימה ... ברור שידעו אבל מה את רוצה שהם יגידו ? אוי ידעתי איזה סתומה אני 🙄.. הם לא יגידו על עצמם שהם סתומות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:31:44
ברור שהו יודעות הן לא יגידו לך כן לא אכפת לי
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:33:20
יש לי גיסה שזה העגלה שלה והילד שלה שעותתתת ישן ונמצא בדונה.. כנראה לזה התכוונת.. בכל מקרה אנחנו לא שופטות ושכל אחת תעשה מה שנראה לה לנכון את תדאגי לילד שלך ולבריאות שלו ולא אמור לעניין אותך מה אמא. אחרת עושה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:36:48
לחנך הורים זה לא מתפקידנו. אבל לדעתי זה מקסים שהיא העלתה את המודעות! וזה לא בושה ולא חדש להגיד שיש אמהות שפשוט לא אכפת להן גם שיש אזהרות על מוצריהם והן גורמות נזק בלתי הפיך לתינוק שלהן!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 06:37:57
לא ניסיתי לפגוע באף אחת!!! זו דעתי על הדונה.. ודעתי לא תשתנה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:42:54
אפחד לא מנסה לשנות לך את הדעה אפחד מאיתנו לא יצרה את הדונה אז לא ממש אכפת לנו אם את קונה אותה או לא מה שכן אכפת לי בכל אופן הוא המשפט האחרון שרשמת בפוסט שלך
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 06:49:36
אין פה מה לפגוע זה בסה״כ מוצר כמו כל מוצר אחר. לדוגמא זה כמו שתגידי לנו ממתקים פוגעים בילד, זה נכון ותינוק מתחת לגיל שנתיים לא צריך לצרוך שום סוכר ממקור לא טבעי יש לזה מליון השפעות על המוח, התפתחות מנטלית ופגיעה בקשב וריכוז, מוכח וכולם יודעים דורות אחורה. מישהי לא יודעת את זה??? נפלתן מעץ?? לא, כולן יודעות ועדיין לא תראי ילד אחד שלא אוכל ממתקים וסוכר אפילו מתחת לגיל שנה. אז עכשיו אני אשב ואגיד לך שאת פוגעת בילד שלך שאת דוחפת לו ממתקים?? מה אכפת לי? זה הילד שלך! את תשלמי את המחיר. זו דוגמא קלאסית למה שאת מתארת אנונימית. כנ״ל לגבי מסכים- כולם יודעים את ההשפעות ועדיין דוחפים תינוק מהיום שנולד מול מסך.. כולם יודעים ומי שאומרת לך שלא היא סתם משקרת, דונה זה לא מוצר שקיים מאתמול, קיים מעל עשור, אחיינים שלי היו עם דונה והיום הם בני 8,9. כולם יודעים על ההגבלות ואם מישהי בוחרת לנהוג אחרת זה שלה, אבל עדיף שמראש תיקח לתשומת ליבה שהתורים בהתפתחות הילד הם שנתיים קדימה🤷🏻‍♀️ אגב אין לי דונה בכלל חחחחח אני פשוט לא מבינה מה את רוצה
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-30 13:37:55
יש לי דונה ואני סופר מתחשבת בתינוקת שלי!!!!!!!! מה ההבדל מסל קל לא הבנתי???? חלאס לתת ביקורות על כל אחת ועל האימהות שכל אחת תעשה מה שטוב לה!!!! אם מוציאים את התינוקי אחרי 40 דק הכל טובבבב עלק האימהות לא מתחשבות בילדים שלהם איזה פוסט מזעזע!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 13:39:24
מה שתגידי 😂😂😂😂 בדיחה הצורה בה התנסחת וזה שאת חושבת להעביר ביקורות על האימאות של אישה אחרת !!! דונה לגמרי מיתחשבת גם בנוחות של הילד !!! תדמייני לך שיש לך סיבוב של סידורים של חצי שעה עם לפחות ארבע עצירות לחנויות וכל רגע את מיציאה את הילד מהסלקל לעגלה מהעגלה בחזרה לסל קל ככה כמה וכמה פעמים בסיבוב של חצי שעה זה גם עינוי לילד !!! דונה זה ההמצאה הכי גאונית שיש ולא רק להורים גם לילד!!!!!!! לטיפת חלב אני יורדת אך ורק עם דונה אין צורך בעגלה את לא שם יותר מחצי שעה וגם בזמן שאת אצל האחות הילד על הידיים ככה שביכלל אין צורך להוריד עגלה מהאוטו ולא אני לא חוסכת על הילדה שלי קניתי לה עגלה סופר יקרה כדי שיהיה לך נוח וטוב ותאמיני לי הדונה כבדה לי ולא הכי קלה לי להרים אבל הנוחות של הילדה שלי קודמת אלי תפסיקו לחפש מה אחרות עושות לא טוב ולהעביר ביקורת תעשי את מה שנכון לך ואחרת יעשו מה שנכון להן אף אחד לא שם אותך כשופטת ולא זה לא להביעה דעה זה נטו לישלוט אישה אחרת שזה סופר חוצפה!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:40:37
הודו לה שם כי טוב ואופל עזבו לא ניראה לי שיש עם מי לדבר האישה תא שפויה שופטת אימאות אחרות על האימאות שלהם ביגלל שהם בחרו ליקנות דונה ולא סל קל רגיל פשוט בדיחה !
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:42:16
מתייפייפות נמאס מכן אם היה לכן דונה בטוח הייתן מדברות אחרת איףףף מעייפות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:42:41
תני תני גז
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 13:44:28
אני באמת מנסה להבין מה אכפת לכן מה אמא אחרת עושה? אתן סחבתן לה תילד? אתן מגדלות לה אותו? שיקנו דוננ וישימו גם שעה בדונה מה אכפת לכן זה מה שעשוה אותה אמא פחות מאמא אחרת? הגזמתן ממש !!
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:45:02
הזויות מחפשות להצטדק על ידי אימהות אחרות שזה סופר מזעזע!!!!!!!!!!!
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 13:46:14
מאמא אני באמת לא מצליחה להבין מה אכפת לכן מה אחרות עושות???
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:46:28
מאיפה המקום הזה לבוא ולהעביר ביקורת כזאת על אמאות אחרות?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:46:40
גברת ממורמרת
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:46:53
אין לה תקציב לדונה היא מתמרמרת על חשבוננו
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 13:47:00
שמחה שהילד שלך ישן טוב בעגלת אמבטיה. והילד שלי ישן טוב גם בדונה איזה קטע אה???
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:47:19
נהנות מקסימום
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:55:00
מסכימה עם כותבת הפוסט, לא נראית נוחה בכלל הדונה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:55:46
את כלכך בטוחה בנוחות של הבן שלך אז מה את רוצה מאיתנו? אתן באות לבקר פה אימהות אחרות ורושמות שאנחנו לא מתחשבות זה שיא השיאים כמו שתגידו לי אנחנו הנקנו ואת נתת תמל אז את אמא גרועהההה מה זה השטויות האלהההההההההההה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:56:23
לדעתי זה ויכוח מיותר, בעיני הדונה נראית לא נוחה אבל שכל אחת תכשה מה שטוב לה ולילד שלה
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-30 13:57:07
ממש לא אכפת לי שאתן חושבות שזה חרא מוצר! מזיז לי מאד שאתן רושמות שיש פה אימהות שמעניין אותן נטו הנוחות שלהן ולא של הילד!!!!! וואלה אם הייתי חושבת שזה דופק לבת שלי תגב היא ממש לא הייתה שם אבל היא שם חצי שעה גג לסיבובים קצרים לא מעבר
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 13:57:47
אז חלאס לבוא ולפגוע פה באימהות ואין לי בעיה לפתוח תנושא הזה אם כל אחת שתגיב כי יש כאלו ששותקות וזה עדיין צורב להן!!!!!! יש פה נשים שהן פשוט מכה לאפליקציה הזאת שמרשות לעצמן לפגוע על ימין ועל שמאל מי אתן בכללללללללל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:38:54
אופל תנשמי כפרה מה קרה . כאילו אבא שלך יצר את הדונה ואת מגנה על זה.. יש לדונה הרבה חסרונות שמוכחים ואנחנו לא ממציאים את זה.. ואני בעצמי רואה מלא בנות יושבות בבתי קפה ובנסיעות ולא אכפת להן שעבר 40 דקות. זה מוכח שזה לא בריא לתינוק. אז למה לקנות את זה מלכתחילה? בגלל שקל לאמא לשלוף את הילד ? מה ההבדל בין זה לבין עגלה רגילה? עוד שתי דקות? ואווו. זה כיסא בטיחות מעפן רצח ומבחני הריסוק שלו ברצפה.. אם את כבר מגנה על מי שאת בתור אמא אז כן יש כאן בנות שקצת העמיקו וקראו יותר על הבטיחות של זה וזה מכעיס אותן לראות את זה.. על מה את מגנה פה בדיוק? בסדר כותבת הפוסט התעצבנה אבל זה נטו כי כואב לה לראות את הטרנד הזה. ודבר שני אני יכולה לשלוח לך צילום מסך ממש עכשיו מחברה שיש לה דונה שכתבה לי בפירוש ״זה הכי נוח לי ולא קרה כלום לאח הגדול ששהה בדונה יותר מ40 דק״ זה כמו להגיד אני אשתה אלכוהול בהריון אולי יפגע ואולי לא. לכי תדעי מהזה יעשה בעתיד לילד אולי יסבול מכאבי גב אולי לא יגבה כמו שצריך? אלף דברים.. אם יש אפשרות לשמור על התינוק בצורה בטוחה יותר אז למה לדחוף אותו לדונה?
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-30 14:51:27
אופל שחררי אחותי אמהות ממורמרות שמחפשות על מה לרשום פוסט ולהקטין אמהות אחרות
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 14:52:36
מה קשור להקטין אם אנחנו מדברות עובדות? את רוצה שנרשום בכוח שדונה זה טוב? מה ניסגר איתך! את הממורמרת היחידה פה
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-30 14:53:42
זה לא עובדות מה שאתן אומרות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:54:05
חקרת? בדקת? שאלת? עברת קורס על הסל קל הזה? לא אז אל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:55:06
לא קראתי שום תגובה אבל חייבת לציין שהדונה זה מתקן עינויים לתינוק לא פחות. מאמינה שזה נובע מחוסר מודעות, אם אמא תבין ותדע מה היא גורמת שהילד שלה מקופל ככה במשך שעות היא לא תקנה את זה. זה טרנד שמצטלם יפה וזה הכל. אף אחת לא שומרת שהילד יהיה בול 40 דק.... ולא הייתי רושמת שאני עובדת שילב כדי לקבל אקסטרה זכויות על "הבנתי בתחום" חחחחחח זה מעיד ההיפך. אבל שיהיה.
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 14:55:42
טליה אמרת שלא קראת אף תגובה לא? חחחחחחחח איך את יודעת שרשמתי אתזה איזה ליצנית
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:55:56
מה מעיד ההפך מה אמאלה איזה בורות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:56:26
הודו לשם כי טוב חבל על האנרגיות שלנו הפסקתי להתייחס ליצורות שפה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:56:31
התגובב שלך היחידה שקפצה לי חחחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:56:32
בטח שבדקתי ובטחחח ששאלתי. אי אפשר לשנות את הזווית של הסלקל הזה! עשו מחקרים בבריטניה וגילו שתינוקות שרק נולדו ששהו יותר מחצי שעה בסלקל גרם להם ליוסר חמצן בגוף כתוצאה מהתנוחה הלא נוחה של הדונה! וקראתי עוד מלא דברים שאני לא זוכרת .. למה את קראת וחקרת פרופסורית שלי?
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 14:57:28
שהדברים שלמדת שם לא נבעו מתוך מקום לימודי ומחקרי אלא מכירות איך לדחוף ללקוח יותר דברים שהוא לא צריך.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:58:50
ואי ואי תקשיבי את ממש ממורמרת אה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:59:14
נראלך שבתור עובדת בתחום התינוקות הייתי קונה לבת שלי משהו לא בריא?😂😂😂😂😂😂😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:59:32
שאני יודעת את כל הסודות מאחורי הקלעים נראלך באמת שהייתי שמה לבת שלי במקום לא טוב
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:59:53
אל תקני תדונה משהו הכריח אותך
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 14:59:53
אמרתי לך כבר היחידה שממורמרת פה זו את. מרוב שאת כותבת את זה כנראה שזה הרגשות שלך מידי יום. מגנה על הדונה הזאת כאילו זה פטנט רשום על שמך. גזגזי מיפה כבר ולכי תעשי סיבוב עם הדונה שלך ושחררי אותנו.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:00:12
חחחחחחחחחחחחח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:00:29
זה. הכי טוב שהצליח לך? ממורמרת? באמת? 🤦‍♀️ מה את בגנון.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:00:36
לא מאמי הבת שלי בת שנתיים חבל שכבר אי אפשר להשתמש בה היא הייתה מושלמת
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:00:43
רוצה שקל כי עבדת בשילב? מה הקשר מאחורי הקלעים🤣 עושים לכם הרצאות כדי שתעשו מכירות. לא מעניין אותם שום דבר אחר חוץ מהכנסות. די.
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 15:01:09
לא לא עשו לנו אתזה כדי למכור מאמוש לא לקנא
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:01:15
בדיוק ליאור רק מכירות שום דבר אחר לא מעניין אותם גם אם זה אומר לשקר לכם העובדים כדי שתאמינו במה שאתם מוכרים.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:01:20
אני מה זה מקנא אל תשאלייייייי
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:01:43
חחחחחחחחחחחח וווי הודו לשם כי טוב בת כמה את?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:01:53
יואו אתן כאלה אטומות בחיי לדבר ממש לקיר רואים שאתן לא מבינות כלום מהחיים שלכן ובגלל זה מגיבות ככה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:02:53
גברת ליאור כמה דברים שכנראה לא הבנת יפה שליייי!!!!!!!!! ממש אבל ממש לא מזיז לי שאתן חושבות שזה חרא מוצר יש דרך לדבר ויש דרך לכל דבר!!!!!!! לעלות פוסט על אימהות זה השיא אני רוצה לראות שידברו על האמא שאת ואת תסתמי את הפה שלך חלאס כבר יש פה בנות שעלו על כל שרטון איפה אתן חיות? קצת אהבת חינם לא תזיק לכן תתעסקו באימהות שאתן בחיים שלכן בילדים שלכן מה אכפת לכן מאחרות? נמאסתן. ופה הסאגה הזאת נגמרת ואני מסיימת לענות לכן יש לי דברים קצת יותר חשובים ממכן
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:03:11
לגמרי אופל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:03:27
מי שפט את האמאהות?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:03:41
טליה חנה אם היית קוראת הודעות היית מבינה
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:03:54
אבל כנראה שהיה חשוב לך לריב יותר מפונאטת הפוסט
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:04:02
מצחיק שאת ״מגנה״ על אימהות ומצד שני מרשה לעצמך לקלל אותי ולהגיד לי לסתום את הפה. אפחד לא שפט שום דבר. אני אומרת שהסלקל הזה לא טוב וזה מוכח אז הודו להשם ואת מדברות אלי בצורה כזו? חצופות ברמה אחרת.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:04:04
ווי אין לי כוח לקרוא את כל זה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:04:14
אני ממש לא רבה עם אף אחת מאמי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:04:24
סהכ מביעה את דעתי בעניין.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:04:30
אני מגנה נטו על עצמי אף אחת לא תדבר על האמא שאני
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:05:04
מי אמר לך לסתום תפה מה את הוזה כפרה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:05:48
אה לא קראתי נכון מה שכתבת .. אפחד לא דיבר על האמא שאת בקיצור 😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:05:49
אמרתי שאני רוצה לראות שברגע שידברו על האמא שאת את תסתמי את הפה, לא אמרתי לך לסתום חיים תקראי ברור
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:06:12
אופל חחח עזבי אמאלה באמת אני מרחמת פה על בנות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:06:13
אולי את לא אני לא יריב עם אנשים סתם לא משעמם לי בחיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:06:13
אני אסביר- אמרו לכן שהמוצר לא טוב ועושה נזק לתינוקות, ואתן כנראה בגלל שמשתמשות או השתמשתן מרגישות שזה התייחס ישירות אליכן. מאמי, אף אחת לא מכירה פה אף אחת, ואף לא התכוון אלייך ישירות, אלא לאמהות שמשאירות מלא זמן, ואם את משאירה רק 20 דק? מאיפה לה לדעת?
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-30 15:06:19
חבל על המאמץ
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:07:04
טליה חנה זה לא משנה מה אכפת לכל אחת מה השניה עושה? שכל אחת תתעסק בחיים שלה ובמה שהיא מחליטה לעשות לא הבנתי למה להכנס לנשים לחיים
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:07:13
הודו לשם כי טוב את נראה לי צריכה לשתית מים קרים ולקרוא את ההודעות יותר בניחותא ואולי עם חיוך זה ישנה את הדרך שאת קוראת.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:07:15
גם אני וגם אופל הסכמנו שיותר מ 40 דקות זה לא בריא לא אמרנו להשאיר שם תינוק כל היום!!! אבל כותבת הפוסט החליטה להגיד על אמהות שקנו דונה שהן פחות טובות או לא מעניקות חום ואהבה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:07:38
ושהן חושבות נטו על עצמן ולא על התינוק
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:07:50
זה מתייחס לכאלה שמשאירות כל היום.....
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:07:55
ככה אני הבנתי.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:08:17
ואם את לא אחת מהן אז למה את מתרעמת?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:08:20
לא תקראי תפוסט היא לא ציינה דבר כזה וגם אם כן למה לרשום כזה דבר על אמא
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:08:29
למה? כי זה מזעזע לרשום דבר כזה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:09:03
אם תראי מישהי ששמה את התינוק שלה כל היום בלול כי נוח לה לא תצאי עליה?
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:09:14
כי אם אני הייתי רושמת שאמא שלא מניקה היא אמא חרא זה היה סבבה? חלאס כבר להצטדק על ידי אחרות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:09:24
בולללללל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:09:39
אבל מדובר על מישהי שלא עושה לפי מה שרשום ולפי ההנחיות
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:09:42
ואם טליה אראה אמא כזו אז ההפך אסביר לה ולא ארד עליה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:10:23
אני נגיד גם לא יביע את דעתי!!!! זה שלהההההה מי יודע מה אותה אישה עברה במשך היום????? למה להכנס לה לחיים?????
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:10:43
אופל אני גם לא הנקתי ואי ואי בכלל אני אמא חרא כנראה 😂😂😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:10:54
על כל דבר על כלללל דבר יהיה מה לומר!!!!! תהיו נשים טובות בקיצור זה לא עולה כסףףףף
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:10:56
השיפוטיות פה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:10:59
מזעזעת
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:11:19
אה והבת שלי גם רואה טלוויזיה😱😱😱😱😱😱😱😱
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:12:37
וואו הפוסטים פה מדרדרים מיום ליום מדהיםםם
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:13:01
ממש נועם
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:13:14
בכל אופן אני שלי אמרתי ובזה נסגור את הסיפור. הטענה שלי היא בכלל על היצרן ולא על האימהות, כמו שרשמתי בתגובה הראשונה שלי שאני מאמינה שזה מחוסר מודעות ואם אמא הייתה יודעת מה גורמת בחיים לא הייתה קונה את הדבר הנוראי הזה. אבל את לא יודעת כנראה שזה יושב לך על משהו אחר שיהיה לך לבריאות. ולגבי הטלוויזיה ילדה שלך מותק לא שלי. כשאם היא חס וחלילה תצטרך משקפיים ויהיה לה קשה לקרוא בכיתה א' תזכרי אותי. לא הבנתי בכלל למה הכנסת את זה אבל שיהיה להית'
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:13:25
הודו לשם את אחת ההזויות שראיתי באפליקציה. אנחנו מנהלות פה שיח נורמטיבי ואת עסוקה בעקיצות ובהתגוננות. הזיה. אפחד לא דיבר על מי שאת כאמא מה את רוצה!!!!! דיברו נטו על הזלזול של חלק מהאימהות בסלקל דונה הזה ושצריך לדעת את החסרונות הרבים שלו. הבנו שלך זה היה נוח ואת לא היית משאירה מעל 40 דקות כל הכבוד קחי מדליה
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 15:13:58
ליאור זה משהו לא מובן היא מתעקשת להכליל את עצמה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:14:51
נשמע פרסומת סמויה 😅
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:15:06
חחחחח יש מצב נועם.
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:15:40
תהנו מתוקות חג שמח
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 15:17:08
נועם אהובה פרסומת סמויה? חח הלוואי הייתי עושה פרסומת סמויה לדונה כאילו זה מוצר שלי הייתי מליונרית
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 15:28:55
😂😂😂
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 16:29:47
טוב מתוקה
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 16:30:05
זה בדיוק כמו סל קל רק שדונה נוסעת ויותר קל
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 16:30:26
אז אל תשימי את הילדים שלך בסל קל בנסיעה זה לא בריא תרימי אותם
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 16:55:55
סל קל לא בטיחותי ולא אמור להחליף כיסא בטיחות - זה סתם לידע כללי . הוא יכול לשמש לנסיעות מאוד קצרות אבל מההתחלה לא ברור לי למה לקנות מוצר שאם חלילה תהיה תאונה לא באמת יגן על הילד? הרי כל הקטע שישה בכיסא בטיחות שיגן עליו למקרה הצורך. ולפי דעתי לא יקרה לי כלום אם אני אעצור עוד 2 דקות כדי להוציא אותו מהאמבטיה בעגלה לשים בכיסא בטיחות נוח ובטוח ואותו דבר חזרה,במקום לשלוף אותו החוצה ולהסיע כדי לקצר לעצמי. וכמו שאמרתי אם כל אחד בטוחה בדרך שלה ובזה שהיא עושה נכון אז פוסט בפורטי לא יערער אותה. באלכן לשים בדונה? יאללה בהצלחה רוצות סלקל במקום כיסא בטיחות - יאללה בהצלחה לא רוצות דונה- יאללה בהצלחה. אפשר לכבד כל דעה מבלי "חג שמח מתוקות"
0 תגובות
4 אהבו
2023-03-30 17:47:21
חג שמח גם לך 😁
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 17:57:32
אומנם אין לי דונה אבל מה הקשר? זה סלקל על גלגלים, זו ממש ממש לא עגלה!
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-30 18:19:33
ממש לא פוסט מיותר בדיוק היום ראיתי בבית קפה מישהי עם דונה אמרתי לאמא שלי שזה מזעזע וצריך להגביר את המודעות לדבר המסוכן הזה ואף לאסור אותו !
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 18:49:56
צודקת זה כמו סלקל אסור להשאיר יותר מ45 דקות.. תינוק רך צריך להיות באמבטיה נוחה
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 20:52:04
בנות יש תינוקות שיושנים לילה שלם שם!!! כן כןןןן יש אמהות ששמות את הילדים שלהן בתוך דונה כל הלילה בטענה שנוח לו
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-30 21:18:12
בתור אחת שיש לה דונה- האמת צריכה להאמר והיא שזה נטו לנוחיות של האמא, אפס התחשבות בילד. זה לרוב נגרר מעבר ל45 דקות והילד מעוך בפנים כאילו הוא בעונש. אני לא נוגעת בה. הילד שלי חשוב לי יותר 1700 שקל ששילמתי עליה או מהעצלות שלי להוציא עגלה.
0 תגובות
6 אהבו
2023-03-30 21:20:14
כל הכבוד לך kimka ❣❣❣ את עושה נכון.
0 תגובות
0 אהבו
2023-03-30 22:25:15
מבינה את המסר אך הדרך לא ואוו.. ובגדול, לדעתי האישית הדונה היא בכלל לא הבעיה, הדונה היא סלקל על גלגלים, בדיוק כמו סלקל רגיל שמתחבר לשילדת העגלה(היה להיט ענק עד שהגיע החלופה)רק שהדונה חוסכת את הפעולה, אם הדגש שלך על כך שזה גורם לעיכוב התפתחותי אזי על אותו המשקל ניתן להגיד שכל הנדנדות והטרמפולינות למינהן או אפילו המנשאים עושים את אותה הפעולה - מעכבים התפתחות.. דונה הוא מוצר נח ואי אפשר להתווכח על כך, כן צריך להשתמש בו בחוכמה ובמינונים הנכונים בדיוק כמו ביתר המוצרים שמוכרים לתינוקות, כמו שציינתי בהתחלה, כל הנדנדות והטרמפולינות והכיסאות למינהם.. אם הילד יהיה תקוע בהם מעבר למומלץ יתכן כי יפתח פערים ועיכובים פיזיים למינהם ולכן הייתי מעלה פוסט על צריכה נכונה לכל המוצרים שמוכרים לנו כידידותיים לתינוק אך בו זמנית יכולים לעכב ו/או להזיק, זה ממש נחמד שקיים גיוון כזה רק צריך לדעת להשתמש בו נכון. אני מאמינה שאמא אשר רוכשת מוצר כזה או אחר בסכומים לא מבוטלים לא עושה זאת בידיעה שהיא הולכת לפגוע בכוונת תחילה בילד שלה.. שוב, כן להעלות מודעות לשימוש נכון זה מבורך וצריך לעשות זאת אך הדרך להעלת המודעות לכך לא פחות חשובה, לא מעלים מודעות בכך שיורדים על אמהות אחרות.. זה לא יקדם את המטרה. ובנימה אישית: לי יש את הדונה ואני עפה עליה מה שכן, אני מתחילה להשתמש בה באופן קבוע כשהילד סביב החצי שנה 7 חודשים, מרגיש לי שהרבה יותר נח לו לשבת שם בגיל גדול יותר, לפני כן היא משמשת אותי רק לנסיעה וטיפת חלב, הכי נח בעולם. מאחלת אהבת חינם לכולם ויכולת הכלה וסובלנות לשונה מכן 🖐️
0 תגובות
3 אהבו
2023-03-31 02:53:20
איזה פוסט מיותר ולא ראילי בעליל
0 תגובות
2 אהבו
2023-03-31 09:32:57
אני חולה על האנונימיות שזורקות פצצה ואתם עושות תעבודה🤣🤣🤣
0 תגובות
1 אהבו
2023-03-31 09:36:29
הדרך בה בחרת להציג את השימוש בדונה מגיע עם אפס מחשבה מאחוריה אם את רוצה לגרום לאמהות שיש ברשותן דונה או כאלו ששוקלות לרכוש לחשוב כמה פעמים לפני השימוש בה אז זאת ממש לא הדרך לנסח את הדברים האלה ,את תוקפת ומי שיותקף יחזיר בך אש ורחוק רחוק מאד מלהקשיב לך . אבל נשמע שלא מעניין אותך באמת לעזור . שפטת אמהות , לא באת והארת את עיניהן , זה מראה כמה לא אכפת לך באמת סתם בא לך לפרוק את מה שאת חושבת על השאר ..חבל
0 תגובות
4 אהבו
מעוניינת לקרוא את כל תוכן הנושא? לחצי כאן לפתיחת הנושא באפליקציה.

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך

הריון ולידה
2019-10-05 11:49:42
ככה זה צריך להיות ?😳 שבוע 35 שמתי לב שככול שעובר הזמן בהריון, בזמן סקס הפושפוש שלי יותר נסגר ויש שם לחץ ומרגיש יותר סגור גם בעלי אומר 😫 איך יצא משם תינוק?🥺 זה לא אמור להתחיל להתרחב ??? חחח מישי גם ...
9 תגובות
1 אהבו
אמהות
2019-11-09 17:05:53
להלביש קצר או ארוך ללילה אני כבר לא יודעת עם המזג אויר הזה
12 תגובות
0 אהבו
אוכל
2020-02-05 13:35:55
צהריים בחפיףף שכחתי לצלם את הפתיתים שחוסלו פטריות שעועית עגבניה וקבב ממש טעים(בתמונה עדיין לא בושל עד הסוף)
24 תגובות
1 אהבו
הריון ולידה
2021-01-25 02:46:48
רעיון יצרתי לספר למשפחה הקרובה הורים אחים ואחיות שאני בהריון ....... אבל משהו מעניין חשבתי שנלבש כולם חולצות לבנות ונדבק עליהם מספרים אבל צריך משהו שיצלם
5 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-02-07 13:01:15
היי יקרות .. חייבת עזרה!! קרה לכן שיצא לכן בהערכת משקל הרחבת עגני קלייה .. ואז ביקשו ממכן אולטרסאונד.. עשיתן ויצא שהתינוק גדול לשבוע שלו .. ואז יילדו אותכן מוקדם לפני שבוע 37-38??????
1 תגובות
0 אהבו
הריון ולידה
2021-03-15 00:13:15
חשקים של הלילה 🌝
0 תגובות
3 אהבו
אמהות
2021-04-07 13:59:39
שאלה דרכון לתינוק איך עושים?
6 תגובות
1 אהבו