ציוד לקראת לידה

הבייבי שלך עוד בבטן, אין לך מושג איך הוא יראה, איזה צבע הוא הכי יאהב או איזה שיר ערש הוא ישמע כל לילה, אבל את כבר חושבת כמה צעדים קדימה, וזה הזמן לחשוב על ציוד לקראת לידה. ריכזנו עבורך את כל מה שצריך להכין (וקצת מעבר) לקראת הלידה והחזרה הביתה.

מהמיטה, השידה, הבגדים, האמבטיה ועד לציורי הקיר. יש לך עוד זמן, אבל תכלס, זה כל הכיף. אז בשביל לעשות קצת סדר, מה נחוץ ומה אפשר להשאיר בחוץ – קבלי את הרשימה המורחבת לציוד לתינוק.

ריהוט

מיטה, שידה ועריסה. חשוב לבחור ריהוט בעל תו תקן כי בטיחות זה מעל הכל. ואחרי שבדקנו את זה- אפשר לעבור לצבעים, לצורה ואפילו לסוג העץ.

אמבטיה

ישנם סוגים שונים של אמבטיות. אמבטיה על רגל, אמבטיה שנכנסת בתוך המקלחת של הגדולים ואפילו דלי (כן כן, קראתן נכון) שבו ניתן לרחוץ את התינוק. חשוב להתאים את האמבטיה לתנאים שלכם, אם יש לכם מקום מוגבל מומלץ ללכת על אמבטיה קומפקטית.

ביגוד

את הביגוד יש לבחור לפי העונה שבה את אמורה ללדת. אם את עתידה ללדת בקיץ תוכלי לקנות ביגוד דק ובחורף, כמובן ביגוד עבה יותר. חשוב להגיד שתינוק עד גיל חודש לא יודע לווסת את חום גופו לכן כל תינוק לובש חולצה ומכנס ארוכים. רק לאחר גיל חודש אפשר להתחיל לשלב ביגוד קצר יותר, כמובן בהתאם למזג האוויר.

עגלה

גם את העגלה את צריכה להתאים לצרכים שלך. אם יש לך אוטו קטן לדוגמא תצטרכי לבחור בעגלה קומפקטית יותר בלעת גלגלים קטנים, או אם תטיילי הרבה בדרכי כורכר כדאי דווקא לבחור עגלה בעלת גלגלים גדולים שיעמדו בעומס. עוד קריטריון חשוב בעגלה הוא המשקל שלה. עגלה במשקל גבוה לא מתאימה לכל אחת, את צריכה שיהיה לך ולתינוק נוח בראש ובראשונה. את יכולה לצאת לחפש בחנויות השונות את העגלה המתאימה ביותר עבורך, לנסות להרים אותה ואפילו לנסות להכניס אותה לאוטו.

טקסטיל

מצעים לעריסה, סדינים לעגלה, חיתולי בד, שמיכות וכו'. חשוב שיהיו 100% כותנה ככה שיהיו נעימים לתינוק ואיכותיים. לגבי מגן ראש למיטה\עריסה חשוב להגיד שלפי הנחיות משרד הבריאות אין לשים מגן ראש כלל וזאת כדי למנוע מקרים של מוות בעריסה.
חיתולים ומגבונים – עם אלו אפשר לחכות עד אחרי הלידה. בבית החולים תוכלי לנסות את הסוגים השונים ולהחליט איזה סוג את מעדיפה ולקנות מה שהכי יתאים לתינוק.

זה בגדול הציוד הראשוני שאת צריכה, ועכשיו אחרי שקיבלת כמה טיפים, אפשר להתחיל להתפרע על השופינג!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top